Downs niet altijd down…

Tijdens mijn speurtochten in videoland, kwam ik deze bijzondere filmpjes tegen.

Voor een keertje is niet de muziek het belangrijkst, maar de acteurs in de clips! De filmpjes maken deel uit van het Sprout Film Festival, opgericht in 2003 met als bedoeling om mensen met een (mentale) handicap via film en video meer aandacht te geven door ze als onderwerp of hoofdpersonage te laten meespelen.

Voor Ine…

Liefs,

Billy

♥

 

19 gedachtes over “Downs niet altijd down…

  1. Inderdaad Billy , ik wordt er even stil van ! Laten we dit eens aan De Gucht tonen , misschien zal hij wel eens van mening kunnen veranderen.

    En met ’t vrouwke , beetje beter al ? Vele groetjes van TV en mezelf !

  2. Billy, met dit logje heb je mij heel blij gemaakt.
    Ik heb altijd gewerkt met mentaal gehandicapten.
    Iedereen zegt…werken in de sociale sector betaalt zo weinig.
    Maar de liefde die je krijgt van zulke mensen is onbetaalbaar.
    Wegens mijn rug ben ik moeten stoppen, maar mocht ik opnieuw mogen beginnen…ik zou niet twijfelen.
    Al die herinneringen komen terug boven…ik krijg het even moeilijk

  3. Een beetje late reactie, zag het nu pas op jouw aanwijzing…. 😦
    Bedankt voor het mooie logje!
    En inderdaad…. ze moeten er gewoon bij horen.
    Jammer dat ze in Nederland al het opgebouwde integreren van onze kinderen, nu zo zachtjes aan weer afbreken.
    Ik hoop dat de regering van dit land de ogen toch een keer weer open gaat!
    Wij zijn in ieder geval met ons Downtje heel blij. Hij opent vele harten!!
    Liefs Ine

dit vind jij er van...

