Wind

Opgelet voor de wind vandaag!!!

Groetjes,

Billy

โ™ฅ

27 gedachtes over “Wind

  1. Ik had het fimpje al ‘ns gezien, maar ik blijf het grappig vinden. Die kuikentjes rollen echt rond alsof het balletjes zijn … Hopelijk zagen ze zelf er ook het plezier in ๐Ÿ˜‰

    Beterschap voor je vrouwtje, verzorg ze maar goed !

  2. Ja wadde Billy…ik had het al gezien maar vond het tof om het nog eens te zien.
    Allee..tof, ik had wel wat medelijden met die kleintjes.
    Blij dat je vrouwtje thuis is รฉn jij haar zo goed verwend!

  3. proest Billy… little little duckie swimming in the footballpool… een liedje van zomerkamp vroeger doet dit me aan denken….

    fijn weekeind…

    ps: ik krijg wel medelijden met alle weblog.nl loggers… hoelang zijn die nu al uit de lucht… oef…

dit vind jij er van...

