Ingreep (4)

Vandaag is de ingreep bij vrouwlief goed verlopen, maar toen ze op haar kamer terugkwam was ze nog erg moe, en had ze nog heel veel pijn. Gelukkig had ze een pijnpomp bij de hand die ze naar believen mocht gebruiken. Maar door de moeheid sliep ze nog veel, en tijdens die slaap voelde ze de pijn minder.

Morgen wordt het wellicht al ietsje beter…hoop ik

Bedankt voor alle steunbetuigingen die jullie toonden, vrienden!

Liefs,

Billy

 

34 gedachtes over “Ingreep (4)

  1. Wat goed om te lezen!! Ik ben blij voor jullie! Hopelijk herstelt ze snel.

    Hé enne, wel even alles regelen wat je wilt regelen hé nu ze stoned van de pijnstillers is!! Voetbalavondje met je vrienden, elke dag het grootste stuk vlees…..nooit meer de vuilnis buiten zetten, dat soort!! 😉

    • gisteren al wat langer op gebleven dan normaal, en voor deze middag staat mijn lievelingsmaaltijd al te pruttelen op het vuur…een stoofpotje! Komt dus in orde, Haar!…. 😛

  2. Hoop dat de pijn snel minder wordt en dat de genezing voorspoedig zal verlopen. Veel sterkte voor je vrouw en voor jou natuurlijk ook Billy!
    De operatie is in ieder geval achter de rug en is gelukkig goed verlopen.

  3. Pfoei, dat is niet mis… Fijn om te horen dat de operatie goed verlopen is. Ik wens haar een spoedig herstel. En jou wens ik veel sterkte. Ik hoop dat alles goed met je gaat.

    Doordat mijn eigen weblog offline is, ben ik jou helemaal vergeten… *schaam*

  4. Dag Billy,

    door te slapen zal ze ook beter genezen. Gelukkig dat ze toch een pijnpomp heeft gekregen.
    Ik wens haar heel veel sterkte toe en hoop dat het ondertussen al wat beter gaat!
    Geef haar een knuffel van mij.

  5. Vandaag overdreven warme superdag met een mooi wandeling op de braderie.
    Zondag spreken ze van regen hopelijk blijft het gans de dag droog en kunnen wij weer genieten.
    Tja nu is het buiten aan het regenen net dat ik dit begon te schrijven.
    Maak maar een mooie wens bij deze vallende ster.
    Nog een fijn weekend.
    Veel liefs,
    Michael

  6. dag Billy
    Mijn log is aan het verhuizen, vandaar dat ik niet blog. Maar ik kom toch nog eens piepen hoor.
    Ik hoop dat je vrouw snel beter wordt, en naar huis mag gaan. Want het is toch een heel gedoe, telkens naar het ziekenhuis gaan.
    Ik wens jullie beiden een fijne week toe
    groetjes

dit vind jij er van...

