Stilte…(voor de storm?)

In onze stad is het weer tijd om uitgebreid te feesten, want het is weer Waregem Koerse! Traditioneel gaat dinsdag de paardenkoers door, die altijd de dinsdag na de laatste zondag van augustus plaatsvindt. En er hangen dit weekend heel wat activiteiten en feestelijkheden aan vast. Wat we gaan doen staat nog niet vast, meestal hangt het wat af van wat vrienden van ons ook willen doen. Wat er zeker op het programma staat is mensjeskijken op één van de (hopelijk zonnige) terrasjes.

Op mijn werk is het erg kalm. Stockniveau’s staan hoog, en om de banken ter wille te zijn moeten die op een bepaald maximum niveau blijven. En het gevolg daarvan is dat er weinig machines mogen draaien. Volgende week wordt er zelfs niet geproduceerd in onze afdeling, en zijn wij allemaal economisch werkloos. Een extra weekje vakantie als het ware. En eigenlijk is dat niet erg, want ik had toch al maandag en dinsdag vakantie genomen (voor de Waregem Koersefeesten). En vrijdag moet vrouwlief weer onder het mes, er wordt nog maar eens een ruggewervel gefixeerd.

Ik wens jullie allen een heel fijn weekend toe, en voor de loggers van web-log.nl nog veel moed en geduld (duurt toch wel erg lang, die migratie)

Groetjes!

Billy

28 gedachtes over “Stilte…(voor de storm?)

  1. Dank je wel wat web-log betreft. Ik ben benieuwd wanneer ik weer ‘boven water’ kom…
    Veel plezier tijdens de feesten en sterkte voor je vrouw met de operatie en het herstel.
    groetjes!!

  2. Billy, ik wens je vrouwtje veel sterkte toe!
    Waregem-Koerse…ga ik ook dikwijls naar toe.
    Onze beste vrienden wonen daar. En gisterenavond zijn we in de pas partoe de menu van Waregem-Koerse gaan eten.
    Njamie!
    Het waren mijn hormonen niet zulle Billy.
    Fijne dag gewenst en hopelijk is de zon er morgen!

  3. Geen probleem hoor Billy…ik heb dat ook als ik op bepaalde andere seniorenblogs ga reageren.
    En daarbij, ik ben nog geen 50 jaar, dus in principe mag ik daar nog geen blog maken 😉
    Klik nu eens op mijn naam en zie wat er gebeurt 🙂

dit vind jij er van...

