Een warrig hoofd

Vanmorgen met veel tegenzin en ook al (veel) later dan gewoonlijk uit bed gekropen…
Gisteren zijn we in de late namiddag naar een babyborrel geweest. Vrienden van ons zijn onlangs de trotse grootouders geworden van Luna. En daar werd gisteren dus op getoast. Véél getoast. Véél te véél getoast.
En toen de plechtige viering afgelopen was, breiden wij daar nog een vervolg aan door andere vrienden naar ons huis mee te slepen, en dat toasten verder te zetten. Tot in de late uurtjes. Wat uiteindelijk de oorzaak werd van dat miserabel gevoel vanmorgen…

Gelukkig is het vandaag een officiële feestdag in ons landje, zodat ik nog een extra dagje verlof heb.
Toch had ik veel moeite met de opzet van de fotochallenge die Haar vandaag lanceert. Moeite om het te begrijpen. Al zal het niet aan de uitleg van Haar liggen, maar wél aan m’n verwarde hoofd.
Voor die fotochallenge wil ik trouwens hier met veel plezier wat promotie maken. Wat bij deze dus gebeurd is. Of ik vandaag zélf ga meedoen is een twijfelgeval. Al ben ik ervan overtuigd dat de gelegenheid zich wel zal voordoen deze namiddag om een passende foto te maken. Wordt (wellicht) vervolgd dus…

Groetjes!

Billy

14 gedachtes over “Een warrig hoofd

  1. Hmm….misschien is Haar ook niet zo duidelijk op Moments & More, maar er wordt aan gewerkt, ik lanceerde het in een opwelling. net als de bijbehorende Facebookpagina, wordt ook nog aan gewerkt. En Haar is niet zo handig met al die nieuwe media, dus geef me even de tijd.
    Maar dank, dank, dank voor de aandacht!!!!!
    En ik vind dat je WEL mee moet doen, gewoon lekker af en toe……..voor de leut en de eeuwige roem. 😉

  2. Luna is een populaire naam tegenwoordig. Ook bij honden heb ik me laten vertellen. Maar dat bedoel ik niet vervelend hoor, ikzelf vind de naam Luna prachtig.
    Dat brakke gevoel zal inmiddels wel over zijn…

dit vind jij er van...

