Einde vakantie

Gisteren was m’n laatste officiële vakantiedag.
In het algemeen veel te weinig écht zomers weer gehad, maar we lieten dit niet aan ons hart komen.
Deze week heb ik toch nog een 3-tal fietsritjes kunnen doen, zijn we ook mosselen gaan eten in hét mosseldorp bij uitstek, Philippine. En daarna enkele terrasjes kunnen doen met onze vrienden.
Gisteren nog met onze dochter en schoonzoon deelgenomen aan de zomerzoektocht van de Krant van West-Vlaanderen, in onze eigen stad. En daarna nog naar m’n schoonbroer geweest voor zijn verjaardag.
Vandaag ook met vrouwlief naar Antwerpen geweest, om ons vriendenweekendje dat in oktober doorgaat, voor te bereiden. Ik heb al enkele plezante activiteiten op het oog, en vandaag nog enkele tips opgedaan. Nu nog alles in een tijdschema inwerken, en we kunnen zorgeloos en goed voorbereid op pad.
Nadat we weer huiswaarts gereden waren vanuit Antwerpen, zijn we nog bij onze vrienden langs geweest, en daar een tijdje gekaart. Met dit regenweer is dat een plezierige bezigheid. Vrouwlief was intussen belegde broodjes gaan halen, toen ik plots telefoon kreeg van haar, dat ze met de wagen in panne stond. Ik belde direct Touring op en al snel kwam een technieker langs om het euvel te onderzoeken. Bleek het aan de sensor van de nokkenas te liggen, tegenwoordig zijn die elektronische spullen vaak oorzaak van defecten. Komt daar dan nog bij dat dit onderdeel moet vervangen worden, net in het weekend…waar alle garages gesloten zijn… Onze wagen moest dus weggesleept worden, en wij zitten dus de rest van het – verlengde – weekend zonder wagen. Dinsdagmorgen wordt die dan door de takeldienst naar onze garage gebracht ter herstelling, hopelijk wordt die nog dezelfde dag hersteld, aangezien ik dan ’s avonds weer mijn eerste werknachtje mag aanvatten…

Groetjes!

Billy

22 gedachtes over “Einde vakantie

  1. Dat is niet zo’n leuke afsluiter van je vakantie.
    Worden weer wandeltochten of fietstochten dan dit weekend….fijn weekend!
    Groetjes Ingrid

  2. ja de vakanties zitter er bij de meeste mensen op.
    Dagen worden korter en de school komt al weer naderbij voor onze jongeren.
    Nu maar hopen dat de auto rap hersteld is.

  3. even naar de sloop onderdelen halen en zelf je auto repareren (jaja, Haar heeft dat ook gedaan,,,,) is er tegenwoordig niet meer bij, zelfs het regulier onderhoud is niet meer wat het geweest is want zonder ‘tuning’ is de wagen niet af.
    Jammer dat jullie autoloos zijn, maar jou kennende laat je je daardoor niet lam leggen.
    Ik moet vandaag werken,……zucht, dus ik heb al ‘plannen’.
    Volgens mij had jij, ondanks dat de zon ook met vakantie was best een leuke vakantie Billy, ik heb in ieder geval meegenoten hier.

    Werk ze volgende week!

  4. Jammer dat je vakantie voorbij is. Zelf ben ik nu op de helft 🙂
    Sneu, dat jullie auto het begaf. Ik heb ook helemaal geen verstand van techniek, zou niet weten waar de nokkenas zit…
    Hopelijk is alles weer snel in orde. En werk ze volgende week!
    Geniet nog maar even van de zondag!

  5. Hè wat vervelend van de auto, maar gelukkig hebben jullie toch ondanks het weertje een fijne vakantie achter de rug en nog een leuk vriendenweekendje voor de rug!
    Fijne nieuwe (werk) week maar weer Billy!

  6. Wat vliegt zo’n vakantie toch voorbij he. En dan ook nog niet het zomerweer hebben waar je op hoopte. Maar helemaal vervelend is dat je auto op het end nog kapot ging. Hopelijk heb je die niet nodig om mee naar je werk te gaan.

dit vind jij er van...

