Weekoverzicht

Feest, etentjes, samenzijn met familie en/of vrienden, fietstochten alleen (met racefiets) of vrienden, genieten van de (weinige) momenten dat het weer het toeliet om op ons terrasje te zitten…en toch geen écht vakantiegevoel

Begrijp je dat nu?

Groetjes!

Billy

32 gedachtes over “Weekoverzicht

    • je zit er recht op, John.
      Het is ook niet (enkel) het weer dat me dat vakantiegevoel niet geeft.
      Ik kan het niet echt omschrijven, maar ik mis gewoon iets waardoor ik me écht in vakantie voel, weet niet hoe het komt

      • Billy, mss moet je eens een keer totaal iets anders doen met je vakantie. Goedkoop er op uit naar plekken waar je nog niet was, en alleen met zijn tweetjes.
        Maar gewoon eens van je normale vakantie ritme afwijken.

  1. Dat vakantiegevoel zit tussen de oren, dus je hebt alles op orde, behalve dat stukje? Overgeven aan het moment…….wellicht helpt dat? Heb je nog meer vrij of was dit het? Hopelijk heb je nog vrij en lukt het deze week wel.

    • het zit idd tussen de oren, Haar. Ik heb eerder het gevoel dat ik alles onderga, terwijl ik graag zelf initiatieven neem. Maar morgen en woensdag breng ik daar verandering in, dan is het mijn beurt!

      😉

  2. Tuurlijk snap ik dat niet Billy, dat soort dingen doe je ook in het weekend hihi, toch geniet ervan joh, hier in Nederland krijgen we een paar mooie zonnige dagen, enjoy it!

    • ja, Bettje, in de meeste weekends zijn het diezelfde dingen die terugkomen, misschien ligt daar wel de oorzaak van het gemis aan vakantiegevoel. Gewenning… 😉
      Die zonnige dagen zullen wel wat helpen

  3. goeiemorgen Billy
    de zon is er , en veel zal ik er niet van kunnen genieten, moet nu met Elisabeth naar de dokter, en morgen met mijn ma, naar een uiteenzetting van hun reis naar Turkije.
    Mij pa mag nog niet met de wagen rijden, dus ben ik de chauffeur van dienst
    en rijsel was om te shoppen. Maar we zullen Lille nog wel eens gaan bezoeken, maar met wat meer tijd
    groetjes en geniet nog van u vakantie

  4. Wij vertrekken morgen (dinsdag) naar Neufchateau (Belgie) om daar 2 weken vakantie te vieren. Tenminste . . . als het weer een beetje goed is, anders rollen we de tent op en trekken we verder. Dus je zult weinig reacties van mijn kant zien, sorry Billy!!

  5. De zon heeft vandaag in ieder geval meegeholpen, benieuwd wat je vandaag en morgen gaat ondernemen Billy! Misschien kun je nog een weekendje weg met vrouwlief? Er zijn best veel last minutes te vinden op het www. Bijvoorbeeld op vakantieveilingen.nl daar kun je bieden op spotgoedkope weekendjes weg. Leuk om te doen en ook nog eens spotgoedkoop, ideaal!
    😀

  6. Even iets héél anders doen dan normaal, dat geeft je misschien geen vakantiegevoel maar wel een voldaan gevoel én energie. Misschien ontbreekt het dáár een beetje aan?

  7. Je moet wellicht nog even omschakelen en het gebrek aan zonnig weer zal ongetwijfeld ook orgen dat dat het vakantiegevoel minder is…..
    Komt goed!!! rust uit en doe alleen waar je zin in hebt 🙂

dit vind jij er van...

