Vroeger en nu

 

Zo was het vorig jaar nog…

Rond ons terras, een door ziekte getroffen coniferenhaag.

 

die na veel zwoegen en zweten…

gekleind werd

de resterende stam en wortelkluiten met de grote middelen werden uitgetrokken

en in deze container werd gedeponeerd

 

En daarna vervangen werd door een houten schutting

Onder het toeziend en goedkeurend oog van Snoezeke

 

En leidde tot dit resultaat, waar we na een jaar best trots en tevreden over zijn…

 

Laat de zomer nu toch maar beginnen!!!

Liefs,

Billy

30 thoughts on “Vroeger en nu

  1. Zo dat is een behoorlijk stukkie grond, mooi geworden zeg. Die conifeer zag er echt slecht uit.
    Een echte leuke Belgische poezennaam Snoezeke hihi, mooi beessie!
    Geniet van je tuin Billy!

  2. ja goewere! serieuze verandering, het mag gezien worden!
    nu nog wat zon en het is iedere dag feest op het terras!
    prachtig gedaan billy!
    fijn verlof, en ‘k wens je veel zon!

  3. Inderdaad ben het met Hans eens, veel te klein voor ons allemaal… 😉

    Maar eh lijkt me heerlijk zo’n lekker plekje… kan zelf ook niet wachten tot de zon weer komt…

  4. coniferenhagen zijn vreselijk!
    eruit met die troep!
    het ziet er netjes uit, maar van mij mogen er wel meer planten en struiken in. ik houd meer van een oerwoud 🙂

  5. Bij óns schijnt de zon intussen…
    hopelijk bij jullie straks ook. Ja, ik weet nog wel dat jullie vorig jaar heel wat werk hebben verzet. Nu maar lekker genieten!

  6. Dat ziet eruit als een leuk plekje, Billy 😀
    En als je het te kaal vindt, zou je eventueel nog iets kunnen laten klimmen tegen de schutting maar idd geen coniferen meer hè … ?
    Let the sunshine in!

  7. Hallo Billy,

    daar mogen jullie zeker trots op zijn.
    Ik heb maar een klein tuintje, maar het werken erin is voor mij geen plezier meer, gewoon omdat ik het echt niet meer kan opbrengen. Daarom ben ik blij dat ik nog maar 2 nachtjes in dit huis hoef te slapen en dat ik daarna alleen nog maar een balkonnetje heb om te onderhouden. Maar wel ’n balkonnetje met een práchtig uitzicht. Dus wat mij betreft mag die zomer ook wel komen, kunnen we er met z’n allen toch weer lekker van genieten he 😉

    Lieve groetjes,
    Meiske

  8. Jammer van die coniferen dat ze zo bruin werden.. ook nemen ze veel plek in . Wij hebben ze ook vervangen door minder onderhoudende groenblijver. Het toont zo ook ruimteijker he?! Nu nog wat groens en bloemigs en je zit er weer gezellig bij Billyboy.. Je zou zo wel een weblogtuinfeestje geven..p(h)intje;))

  9. wauw!!!! het is veel werk geweest maar het ziet er SCHITTEREND uit zeg!!
    Dat is heerlijk vertoeven dus met een koude pint;)
    Fijne nieuwe week voor jou en je vrouw met liefs van mij…;)

dit vind jij er van...

