Vakantie!

Ziezo, sinds vanmorgen 5u ben ik officieel in vakantie.
3 weekjes zonder werkoutfit. Het gewone ritme van overdag wakker zijn en ’s avonds slapen gaan eerst nog wat gewoon worden, en daarna gewoon gaan genieten.

Plannen? Af en toe een etentje, hier en daar een feestje, als het weer het toelaat vaak de fiets op – alleen met de racefiets, of op de gewone fiets met vrouwlief en al dan niet vergezeld van vrienden – en ook regelmatig een uitstapje maken. Geen (buitenlandse) vakantie, want zo’n weekje kost al gauw handenvol geld en dat gebruiken we tegenwoordig al graag aan andere dingen.

Maar eerst nog de Tour helemaal uitkijken, waarnaar het de laatste dagen al heerlijk kijken was. En waarin ik er in onze Tourpronostiek nog erg goed voor sta, als 2e van onze bende, na onze schoonzoon.

Liefs,

Billy

20 thoughts on “Vakantie!

  1. dag Billy
    geniet van uw vakantie, en hopelijk betert het weer een beetje.
    Ik ben ondertussen één weekje thuis,en ga ook nergens naartoe. OP de nationale feestdag hebben we de trein naar Rjisel genomen. Veel plannen zijn er voorlopig niet. Mijn pa ligt nog altijd in het ziekenhuis, en gisteren zat hij nu met water in zijn longen. Hij is heel zwak en misschien mag hij volgende week naar huis. Hij mag de eerste 2 maand geen autorijden, en mijn ma kan dat niet, mijn zus vertrekt naar Zwitserland, dus ben ik de chauffeur van dienst.
    Nog een heel fijne vakantie

  2. Ik heb de tour de laatste dagen vooral gevolgd via de krant, jammer de Voeckler zijn geel kwijt is….ik wens je verder een hele fijne vakantie met veel etentjes en andere leuke dingen! Greeetz

dit vind jij er van...

