Meelijwekkend

…het “huwelijk” van prins Albert van Monaco en zijn bruid Charlene Wittstock

Volgens insiders had zij al enkele keren terug willen vliegen naar haar vaderland, Zuid-Afrika. Een vlucht uit een huwelijk met iemand die al 2 kinderen heeft erkend uit eerdere relaties, en nu ook van een 3e en zelfs 4e kind wordt beschuldigd die hij tijdens de verloving met Charlene zou verwekt hebben.

Na hun huwelijk brengen ze de wittebroodsweken in aparte hotels door…

Macht en rijkdom stellen niks voor in vergelijking met geluk

Groetjes,

Billy

22 thoughts on “Meelijwekkend

  1. dat is en blijft een vreemd huwelijk, of het wordt vreemd gemaakt door de pers, dat kan ook. Trouwens, ik zag op het journaal dat binnenhof van het paleis, da’s toch net Eurodisney……??? Zou die Albert en zijn familie wel in de realiteit leven vraag ik me af?

  2. geen idee, ‘k kijk daar nooit naar, noch in de “vakliteratuur”, noch op tv, noch op pc.
    ik ben er eerlijk gezegd nogal vet gerust in 🙂
    leuke woensdag nog!

  3. Niemand dwong haar, en dat bedroefd kijken vonden anderen weer sereen kijken. De pers heeft weer heel wat te “gissen”? Dat leven begrijpen we toch niet als oppassende burgers.
    Groetjes.

  4. Charlene zag eruit als de ongelukkigste bruid ooit. Ik weet niet of ik medelijden met haar moet hebben of niet. Als ze bewust toch nog gekozen heeft om met hem te trouwen dan vind ik dat ze weinig zelfrespect heeft. Is ze enorm hard onder druk gezet geweest en bedreigd geweest dan hoop ik dat ze snel uit deze hel weg kan.

  5. Zou hetzelfde kunnen gaan als toendertijd charles met Diana…zielige vertoning inderdaad.
    Vond hen ook niet stralen,niet écht een gelukkig paar zeg maar.
    Maar ja,eigen keus toch?
    Ben het wel eens met @justm3,weinig zelfrespect en dát is op zich dan weer wél zielig…tsja.
    liefs van mij…;)

  6. Verstandshuwelijk?
    Ik heb ook nog naar die plechtigheid zitten kijken en ze zag er in eerst intstantie niet echt blij uit.
    Later moest ze ineens verschrikkelijk huilen bij dat lied dat een moeder en dochter (?) samen zongen. Vervolgens ontspande ze wat meer. Valt ook niet mee hoor, trouwen als alle ogen op je zijn gericht. En met die roddels van de laatste dagen op de achtergrond.
    Volgens mij vinden ze elkaar in ieder geval wél leuk.

  7. In die kringen draait het veelal om schijnhuwelijken, de entourage en buitenwereld doet er toe, niet de liefde… ik gun haar de vrijheid, maar ze besluit wel ZELF om die niet te nemen

dit vind jij er van...

