MUSE – Undisclosed desires

Dit is een liedje van de 3e cd die ik in het batjesweekend op de kop tikte.

MUSE is één van mijn favoriete bands van de afgelopen jaren. Zij brengen in hun muziek rock en klassieke muziek samen, en vooral in dit album, “The resistance” is dit het geval. Er staat op het eind zelfs een 3-delige symfonie in, moet je echt eens beluisteren! Er staat ook een nummer in dat Queenfans enorm zal boeien, “United States of Eurasia“. Wie deze band niet kent kan ik met de hand op het hart aanbevelen!

Muzikale groetjes!

Billy

Meer weten over mijn muzieksmaak: klik hier
Mijn muziekcollectie: klik hier

13 gedachtes over “MUSE – Undisclosed desires

  1. Toevallig vandaag Uprising weer gedraaid, ook dit is een juweeltje. Ja Billy, ook nu blijkt wel weer dat we echt heel veel dezelfde smaak hebben!
    Fijne avond, greetz!

  2. Heerlijk, heerlijk! Ik sluit me volledig bij je aan, ik ben een groot liefhebber van de muziek van Muse. Ook de zanger is niet verkeerd, maar daar kijk jij natuurlijk niet naar 🙂

  3. Ik heb ooit wel eens iemand in de rij bij de Lidl gezegd dat hij leek op de leadzanger van Muse. Hij kende de band niet maar zijn vriendin wel. Later vroeg ik me af of dat wel zo’n goed idee was. Want eigenlijk is hij niet erg knap. 😛

  4. Muse is ook één van mijn favorieten. Ik leende pasgeleden de auto van mijn vader omdat de mijne naar de garage was. Ik liet een cdtje in zijn speler achter. Het gevolg was dat hij nu ook besmet is met het Musevirus 🙂

dit vind jij er van...

