Bijzondere zondag

Allereerst bedankt voor alle beterschapswensen!

Ook al is de verkoudheid nog niet helemaal over, ik voel me toch stukken beter dan enkele dagen geleden.
Intussen is de ex-slaapkamer van dochterlief helemaal vernieuwd, en is die ook voorzien van een frisse laag laminaat.
Gisteren hebben we met onze vrienden een kaartnamiddagje gehouden, en toen we de kaarten hadden neergelegd en de winst of verlies hadden samengeteld, hebben we nog een heel eind zitten napraten. Tot een stuk in de avond.

Vandaag wordt het een bijzondere dag, maar hierover meer morgen… 😉

Fijne zondag!!!

Liefs,

Billy

 

15 thoughts on “Bijzondere zondag

  1. zeer zonnig ziet het er momenteel niet uit.
    hopelijk wordt het weer toch beter
    zodat mijn geblaf hier ook beter wordt
    Geniet toch maar van je zondag Billy
    groetjes.

  2. goeiemorgen
    niet leuk om in de zomer ziek te worden, vind dat het dan langer duurt dan in de winter, maar ja, wat wilt een mens, met zo’n weer?
    Ik hoef geen belastingen te betalen, wegens te klein inkomen, en veel hoef ik ook niet in te vullen, dus doe ik dat nog graag eens via de ouderwetse manier.
    ben benieuwd welk nieuws je zal hebben
    fijne week verder
    groetjes

  3. Heeej Billy, ik zag dat je een link aan mijn foto-uitdaging had toegevoegd die naar dit logbericht leidt…
    Ik zie echter geen foto in het thema dat deze week actueel is, is er iets mis gegaan?

dit vind jij er van...

