In de lappenmand

 

Het begon vorige week al met plots opkomende keelpijn. En bij mij gaat het dan meestal vlug. Maandag ben ik naar de dokter geweest, de keelpijn was bijna niet te harden. Kreeg toen een ontstekingsremmer en zuigtabletten voorgeschreven.

Maar veel beterschap viel er alsnog niet te bespeuren. Integendeel, er kwam ook nog een serieuze verkoudheid bij! Het snot loopt me uit de neus, de zakdoeken zijn bijna niet bij te houden…

Daarom vandaag terug naar de dokter, en die schreef me antibiotica voor (omdat hij m’n longen ook hoorde piepen) en een hoestsiroop. En de rest van de week niet werken.

Hopelijk gaat het nu snel over…

Groetjes,

Billy

24 gedachtes over “In de lappenmand

  1. Ohjeetje, ik ben er net een beetje vanaf aan het raken!! Zal ik een keer vergeten zijn mijn hand voor de mond te houden tijdens het niezen en hoesten en is er toen een virusje precies bij jou gekomen? Sorry!!!

    Beterschap!

  2. Damn, beterschap man! Keelpijn heb ik bijna nooit, maar kan me de laatste keer nog wel herinneren. Je slikt namelijk heel wat af op een dag, en bij elke slik…. arghhh

  3. hopelijk snel weer beter! is echt niet verwonderlijk dat er veel mensen ziek zijn, zo’n k*tweer de laatste tijd!
    misschien kan een dagje goeie muziek je er wat bovenop helpen!
    hou je aan ’t gès hé
    groetjes
    joten

dit vind jij er van...

