Stevie Nicks – Secret Love

 

Stevie Nicks is terug!

Intussen al 62, maar daar valt op haar nieuwste solo-album – waar we 10 jaar hebben moeten op wachten – niks van te merken. Ze heeft dan ook 2 topproducers aangesproken om dit album te maken, Dave Steward (die je ongetwijfeld kent van the Eurithmics) en Glen Ballard, en dat merk je! Het is een meesterwerk, waarvan geen enkele song uit de toon valt.
Haar heel herkenbare stemgeluid, de aanwezigheid van Mick Fleetwood en Lindsey Buckingham (op “Soldier’s Angel”) maken het voor de liefhebbers van Fleetwood Mac makkelijk om ook haar solowerk in het hart te sluiten.
Ik ben overtuigd, nu jij nog…

Muzikale groetjes,

Billy

Meer weten over mijn muzieksmaak: klik hier
Mijn muziekcollectie: klik hier

 

14 gedachtes over “Stevie Nicks – Secret Love

  1. Lekker muziekske en het is idd wel wat Fleetwood Mac…ze ziet er goed uit!
    (Ffkes: het is Dave Stewart van de Eurythmics ;-))

    Dankje voor je lieve reactie op mijn blogje Billy XXXX
    Fijne avond and thanks for sharing!

  2. Je post hier vaak erg mooie liedjes. Dit liedje is zeker niet slecht, maar niet echt mijn stijl 🙂

    Je merkt het helemaal niet dat die vrouw al 62 is, je bent zo oud als je je voelt zeggen ze hé 😉

  3. Hoe is het mogelijk. Ik had haar niet ‘terug’ verwacht. Maar ze is nauwelijks veranderd en het klinkt ook weer erg mooi. Ik zie natuurlijk wel dat er een waas over het filmpje is aangebracht zodat haar rimpeltjes niet te zien zijn 😉

dit vind jij er van...

