Donderdag

Vandaag was het écht donderdag! We kregen in het begin van de namiddag een donder- en bliksemvlaag te verwerken van jewelste. Al duurde die maar enkele minuten en ging die gepaard met een serieuze regenvlaag. Die trouwens van harte welkom blijft voor ons gazonnetje dat er aan één kan maar bruintjes bij ligt…

Gisteravond had ik weer cursus (en zoals je wellicht weet, op kosten van mijn werkgever), het tweede deel van een tweedelige cursus “beheer en schoonmaak van je pc”. We kregen enkele nuttige tips over hoe je je pc het best beveiligt en onderhoudt, en die zal ik jullie in één van de volgende logjes doorgeven.

Vandaag verder gewerkt aan ons (kinder)kamertje boven. Het plafond en houtwerk was al geverfd, en vandaag stond het aanbrengen van vliesbehang op het programma. Nu ben ik absoluut geen liefhebber van behangen, en begon er dus met enige tegenzin aan. En in het begin heb ik gevloekt, geketterd en bijna alles door het raam gekieperd, maar naarmate ik vorderde kreeg ik min of meer de techniek onder de knie. Ik heb 3 muren afgewerkt, het vervelendste deel – de muur met het raam en gordijnbak in – heb ik gereserveerd voor morgen. Mocht je in de buurt komen en je merkt plots ergens verdachte objecten door de lucht vliegen…

Groetjes!

Billy

25 gedachtes over “Donderdag

  1. Als Mac users hebben wij je PC tips niet nodig *wink, big smile*
    Het was bij jou dus donderen met het weer.
    Hier in Andalucia niets aan de hand.
    Tot slot sterkte met het behangen morgen. Fijn weekend.
    Groetjes
    Mara

    • nee, Mara. Aan Mac gebruikers zijn die tips niet besteed. Die zijn trouwens maar een kleine minderheid in het grote bos van pc-gebruikers. Was Mac even populair als Windows, dan hadden zij net zo veel met allerlei problemen (virussen, hackers,…) af te rekenen als Windows-gebruikers…

  2. Hier geen donder en bliksem gehad Billy , maar via de buienradar kon je zien dat er rond het kortrijkse een dondervlaag passeerde !
    En behangen een nachtmerrie ! Maar dat begrijpt ge wel zekers 😉

  3. Ik vind behangen best leuk om te doen. Ben er ook wel redelijk goed in.
    Computer beheer is zelfs op prive gebied een noodzakelijk iets. BEn benieuwd hoeveel ze jou in die cursus leren.

  4. Dus in plaats van de regen die ze dit weekeind beloven,moet ik dekking gaan zoeken voor zéér verdachte voorwerpen en wellicht…stijfsel wat door de lucht vliegt? whaaaaaaaa hihihi
    Zonder dolle,ik kan me je frustratie voorstellen hoor en ik wens je dan ook alle succes toe!
    fijn weekeind met liefs van mij….;)

  5. Hoi, hier ook zo’n ‘donder’dag hihi, dus weer lekker druk druk druk bezig(geweest).
    Viel me trouwens op in de derde regel; volgens mij ben je daar de ‘t’ vergeten achter ‘kan’ ;-)).
    Dus als het goed is, is het vervelendste -behangen- nu af vandaag ;-), enjoy the result!
    Fijn relaxt weekendje Billy!

  6. dag billy! inderdaad, het was de moeite donderdag!
    blijkbaar ben jij ook een manusje van alles, handige harry dat we zeggen 🙂
    ik wens je eens een fijn gezellig druk weekend,
    maar dat zal geen probleem zijn zeker ? 🙂
    groetjes
    joten

  7. Hai Billy,

    Jammer dat je zo uit de buurt woont, anders had ik je graag geholpen. Behangen kan ik namelijk heel goed. Helaas zal je het toch op eigen kracht moeten doen! Is het ondertussen gelukt???

    Nieuwe Layout, mooi hoor!!

dit vind jij er van...

