Choco

Gisteren was het Vaderdag, en vrouwlief heeft zich zowat de hele voormiddag in de keuken bezig gehouden met het bereiden van een 3-gangenmenu voor ons, schoonmoeder en onze zoon en toekomstige schoondochter. Helemaal geslaagd en alles met veel smaak opgegeten! En dat deden we op ons terras in het zonnetje. Voor de koffie kregen we dan bezoek van schoonzus en man. En ook na de koffie bleven we buiten zitten, ook al was het tegen de avond al wat koeler. ’s Avonds zijn we toen allemaal nog naar de andere schoonzus getrokken. Resultaat is dat we nu ietwat “verzeeld” (brak) aan de dag begonnen.

En wat doe je op zo’n extra dagje thuis? Wat zitten kijken in de WordPress thema’s om m’n log in een nieuw kleedje te steken…
Ik hou van warme tinten, en koos nu voor dit “choco”. Het standaardkleur heb ik wel gewijzigd naar dit dieprood, vond dit net ietsje specialer. Ik zocht ook een thema met twee kolommen, zodat het tekstvak ietsje breder kon. De links met de vriendenlogs zitten voortaan onder de aparte pagina “Ik lees“.

Nog een fijne Pinkstermaandag!

Liefs,

Billy

β™₯

31 gedachtes over “Choco

  1. Choco . . . dat kan erg verslavend zijn πŸ˜‰
    Wat een gelukje dat jullie mooi weer hadden op Vaderdag. Hier is het volgende week Vaderdag, maar zelf zal ik daar niet veel mee doen.

    Groetjes van Tes!

  2. gisteren was het vaderdag, ja zeg, maak me even NOG meer in de war! de 19de is het pas vaderdag! Je kon gewoon niet wachten op je kadootje hΓ©?

  3. Tis wel ff wennen … heel anders … en of het mij bekoort? De kleur ja, maar … het lijkt wel of er een paar dingetjes ontbreken? Maar zoals ik al zei … zal een kwestie van wennen zijn πŸ˜‰

  4. Bij ons is het komende Zondag vaderdag en dan zit ik voor een groot deel in BelgiΓ«, want dan zijn we de zoveelste ‘vierlandenrit’ aan het rijden.
    Je hebt hier weer een mooi weblog van gemaakt Billy, ziet er heel mooi uit vind ik.
    Gr. J@n.

  5. HΓ© da’s gek, wij hebben hier volgende week pas Vaderdag, en omdat zowel mijn eigen vader als mijn schoonvader overleden zijn ga ik met de man in huis er loekker een weekdnje van tussen.
    Groeten, Ada

  6. Ik vind je LOG SUPER zo !!! het was echt een fijne intrede , voeld vele beter !
    wat liefffffffffffffff van je vrouwtje πŸ™‚ en je zult het vast ook wel verdienen .. vele groetjes en een fijne helft van de week nog

dit vind jij er van...

