Naweeën

Het nadeel van zo’n (lang) weekendje weg, is dat het een tijdje duurt voordat ik weer mee ben met alle logjes die de voorbije dagen geplaatst werden.

Komt er nog bij dat ik maandag begonnen ben met het opfrissen van de kamer waar onze dochter vroeger sliep. Je kent dat hé, dochter in verwachting, vrouwlief die al denkt aan het kleintje dat hier ooit wel zal overnachten…en de link is gemaakt… 😛

En dan ben ik deze namiddag ook nog gaan fietsen

Ik blijf dus nog een tijdje bezig… 😉

Liefs,

Billy

25 gedachtes over “Naweeën

  1. Ik vind het altijd ontmoedigend als ik zie dat ik meer dan 100 blogjes moet lezen wanneer ik bv een week op vakantie ben geweest 😀

    Je vrouw kijkt dus al erg uit naar het kleinkindje, maar ik ben er zeker van dat jij er ook hard naar uit kijkt en mij lijkt het ook erg leuk om na al die jaren nog eens voor een babietje te kunnen zorgen. Het lijkt me toch speciaal wanneer je eigen kinderen op hun beurt ook aan kinderen beginnen.

  2. Haha zo ging dat bij mijn ouders ook. Het babykamertje, compleet met mijn oude ledikantje, was bijna eerder klaar dan ons babykamertje. Alles goed met je dochter?
    X Inge

  3. Ahhh wat lief dit logje, het blijkt dat niet alleen je vrouw, maar ook jij toekomstige opa er naar uitkijkt!
    Leuk hoor, zo jong opa worden! Enne…begrijpelijk joh; kzou zeggen fiets en opknap-ze!
    Ohja, hoever is je dochter nu? ~liefs!~

    • we hebben altijd jonge ouders willen zijn, en nu worden we (relatief) jong grootouders. Vind ik wel goed, zo kunnen we (normaal gezien toch) nog een tijdje genieten van kleinkinderen…
      Zij moet eind oktober bevallen, Bettje

      • Okidokie, ik had ook veeeeul jonger moeder willen worden, maar helaas hihi
        (ik was 34 en 35 jaar bij de kanjers ;-))
        ~Fijn Pinksterweekend én voor jou al zondag; VADERdag!~

  4. ^Wel Billy , je bent een man van mijn hart ! Opa of hoe jullie het noemen , het is iets ongelooflijks , je zal en trotse oma en opa zijn ,meer bezorgd dan je eigen kids ! Ook Ollie heeft zich uitgesloofd om de kinderkamer klaar te krijgen ! En waae slapen Bapke en Ellaatje ? Tussen omi en opi ! hahaha

    Off the point , je hebt lijn mailadres hier (van mijn werk skynet) stuur eens je telefoon of Gsm door , na het London weekend nodig ik je uit om eens een stapke in Roeselare te zetten , om eens goed bij te tataren !

  5. Ik ben gewoon de weg in de week kwijt, ik dacht echt vandaag dat het vrijdag was, tot ik totaal blank een collega aanstaarde die ‘tot morgen’ zei……zo van: die is gek!

    Je klinkt drukkig, hoe vordert de kamer? En wanneer wordt het kindje verwacht?

    • kamer is nog niet zo ver gevorderd hoor, vandaag werk ik het plafond af (na 1 isolerende verflaag en 2 eindlagen), en de voorbereiding (lees opschuren) van deurlijsten is ook gebeurd. Behang is al verwijderd van de muren.
      Volgende stap is dus het houtwerk verven. Daarna de muren van vliesbehang voorzien, en daar nog 2 lagen verf over.
      Nog een end te gaan dus, maar ik heb nog tijd….bevalling is voorzien eind oktober

  6. Tja, en nu ;loop ik zelfs achter bij jou.
    Leuk zo’n kamer alvast klaar maken voor als jullie kleindkindje over komt 😀
    Zo heb je weer een beetje dat gevoel als toen je zelf ouder moest worden lijkt me 🙂

  7. Blogs lezen is natuurlijk niet het eerste waar je aan denkt zo net na zo’n lekker weekendje. Een kleinkind wat leuk! Wanneer wordt de kleine verwacht?

  8. Die verschillende reactiemogelijkheden kun je instellen bij Blogspot. Je hebt keuze tussen 3. Het enige wat ik wel mis is de mogelijkheid om rechtstreeks op een welbepaalde reactie in te pikken. Maar ach, een mens kan niet alles willen hé. Veel plezier met de babykamer 😉

dit vind jij er van...

