27

Vandaag was het onze huwelijksverjaardag, althans naar de normen van vrouwlief.
Want zij houdt de datum van ons kerkelijk huwelijk aan, terwijl eigenlijk toch het wettelijk huwelijk van tel is. Wat dan 11 mei als huwelijksverjaardag oplevert. In elk geval is het jaar hetzelfde, op die paar dagen komt het dus niet aan… πŸ˜‰

Vrouwlief heeft een verrassing voor mij georganiseerd, of beter gezegd…hΓ d een verrassing georganiseerd. Want eerder deze week had ze zich versproken. Iets geheim houden is niet haar sterkste punt zoals je begrijpt.
En die verrassing is een weekendje, maar naar wΓ Γ r heeft ze tot nu toe dan toch kunnen verzwijgen. Blijft het toch een beetje geheim…

Mochten jullie mij de komende dagen missen, i’ll be back!

Liefs,

Billy

β™₯

25 gedachtes over “27

  1. een dikke proficiat met jullie huwelijksverjaardag, billy! πŸ˜€

    heel slim van jullie om elk een andere datum als ‘juiste’ (??) datum aan te houden? zo blijjjjjjjven jullie (terecht) vieren! πŸ˜€

    waarheen het reisje ook gaat, maak er een zoveelste (eerste) huwelijksnacht van, eh? πŸ˜‰ πŸ˜€

  2. Een kleine felicitatie is wel op zijn plaats denk ik Billy, want anders had je het aantal jaren ook bekend gemaakt en dan was het misschien op een grote felicitatie uitgedraaid.;-)
    Gr. J@n.

  3. Gefeliciteerd! Ik vind het altijd knap als mensen zo lang getrouwd zijn. Mijn ouders zijn gescheiden toen ik 11 was en hun huwelijk zat al heel lang niet meer goed. Ik heb dus eigenlijk nooit echt een beeld gehad van hoe een gelukkige relatie eigenlijk is.

    Ik hoop in ieder geval met R nog heel lang gelukkig te mogen zijn.

    En geniet van je weekend!

  4. Wat een verrassing, bestemming onbekend … spannend!
    Van harte Billy, met je huwelijksjubileum. We horen vast wat het is waar je naartoe geweest bent πŸ˜€

  5. Van Harte Gefeliciteerd met jullie huwelijksdag enne..wauw! wat een leuke lieve actie van je vrouw zeg;) heel veel plezier wens ik jullie toe;)
    liefs van mij…;)

dit vind jij er van...

