Weekend!

Wat een zomerse zaterdag weer hier!

Vrouwlief en ik zijn deze namiddag al gaan fietsen. Van thuis uit vertrokken koers gezet naar Kortrijk. Rustige binnenwegen gekozen, via kinderboerderij Bokkeslot, langs artisanale brouwerij Gaverhopke en de Daltons (momenteel de hoogste windmolens van Vlaanderen)  uiteindelijk Kortrijk bereikt. Er bleek daar heel wat activiteit, Bloso had daar een sportdag gepland. En de terrasjes op de grote markt waren goed bezet. Toch zelf ook een plaatsje gevonden in brasserie Rodenbach, waar ik het natuurlijk niet mocht laten om zelf een glaasje van deze godendrank te bestellen… 😉

Daarna via de Leieboorden naar Harelbeke, en daar richting provinciedomein de Gavers, om uiteindelijk voor de 2e keer aan het Gaverhopke uit te komen. Met voorbedachte rade natuurlijk, wat had je gedacht… :-P. Daar één van hun artisanale biertjes gedronken. En toen weer richting huis. Aan een lekker toeristisch tempo een 35 km afgemaald. In een blakende zon…héérlijk!

Vanavond is er alweer feest! Een vriendin van ons werd eerder deze week 50, en dat wordt vanavond bij hen thuis gevierd. Samen met een 20-tal vrienden. Ongetwijfeld weer tot in de late uurtjes.

Sporten op zondagmorgen wordt dus twijfelachtig…
’s Middags worden we bij zoonlief en zijn vriendin verwacht voor het eten. Benieuwd wat hij uit zijn kookpotten zal toveren. Want het lekker koken én genieten van culinaire geneugten heeft hij wel mee van ons…
In de namiddag nog niks gepland, zal wellicht rustig blijven. Want ’s avonds moeten we………… Nee, daar wacht ik even mee. Dat vernemen jullie maandag dan wel… 😉

Nog een fijn weekend!!!

Liefs,

Billy

16 thoughts on “Weekend!

  1. Het was ook geweldig mooi fietsweer Billy en volgens de verwachtingen zal het morgen minder zijn. Maar vandaag vergaat de wereld, ze hebben nog een half uur om dat waar te maken.
    Gr. J@n.

  2. ik ben ook graag weg, maar liever in de week als ik niet moet werken, ze moeten me maar bellen en ik zeg ja, gisteren heb ik dan ook zelf iemand uitgenodigd, maar soms kan ik ook genieten van de rust.
    Want ieder weekend zo’n drukte is niks voor me, ik ga liever wandelen

  3. klink weeral als een fijn weekend. Vooral zo’n goed weer is leuk. Volgens mij woon jij trouwens in een leuke streek. Hier in stad antwerpen valt er allemaal niet zo van de natuur te genieten als er goed weer is :p

  4. dag Billy
    ja, met photoshop kan je heel wat doen, zelf ik kan er dan slank en jong uit zien
    en het is inderdaad weer super weer geweest. Ik heb de hele zaterdag moeten werken, er was schoolfeest en vandaag is het rusten.
    Ik heb mijn advocaat gebeld, en moet nu een deurwaarder sturen naar het ziekenfonds, en dan zullen we ook beslag leggen op zijn vakantiegeld. Maar ondertussen nog altijd geen euro gezien.
    Zal nu verder gaan kijken naar Formule1
    groetjes en fijne week

  5. Vooral de zaterdag was bij ons mooi. Ik ben toen samen met Albert naar Rotterdam geweest en in de stad een mooie wandeling gemaakt. Gisteren terug naar huis (we logeerden 2 dagen in een hotel en hebben o.a. ook onze 90 jarige schoon-moeder bezocht) en vandaag ga ik naar Andalucia en blijf daar tot begin juli. Dus Billy blijf me volgen voor plezante zaken.
    Groetjes
    Mara

dit vind jij er van...

