Photoshop CS5

Gisteravond was het de 4e en meteen ook laatste cursusavond van de cursus Photoshop voor gevorderden, die ik via mijn werkgever (gratis) kon volgen.

Wat hebben we in die cursus geleerd?

  • het gebruik van lagen
  • werken met maskers (snelmaskers, vectormaskers)
  • slimme objecten
  • foto’s vervormen
  • aanpassingslagen
  • het gebruik van paden
  • kleurcorrectie met curven
  • verwijderen van ruis
  • beelden opscherpen
  • lenscorrecties
  • beeldmontage
  • het maken van een kaartje (uitnodiging, verjaardagskaart, communiekaart)

Maar wellicht zijn beelden zoveel beter dan woorden… 😉

Groetjes!

Billy

23 gedachtes over “Photoshop CS5

  1. Nou Billy, ik ben razend nieuwsgierig naar je eerste PSP plaatje met engeltjes, glittertjes en “ik kom je een fijne dag wensen” tekst!!

    *LOL*

  2. wauw Billy,wat gaaf zeg! en ik hoop dat je heel veel plezier mag beleven aan alles wat je geleerd hebt;))
    Wil je nog bedanken voor je lieve felicitatie voor mijn verjaardag op m,n hyves;))
    liefs van mij…;)

  3. Ik dacht het al toen ik je al eerder enthousiast schreef op je blog; dit is echte en cursus voor mij! Ben zeer nieuwsgierig naar je resultaten joh, laat je die gauw eens zien?!
    Fijne dag, liefs!

  4. Lijkt me een geweldig leuke cursus. En als je die dan ook nog eens door je werkgever krijgt aangeboden….

    OT: De laatste tijd duurt het op dit blog 3 tot 4 minuten om het reactieveld te openenen. Zijn er meer die deze problemen ondervinden?

  5. Ik werk heel graag in photoshop! Heb het vorig jaar als vak gehad op school en ik had 17/20 ^^

    Ik heb er een tijd foto’s mee bewerkt, maar ik gebruik het nu vooral om website designs te ontwerpen 🙂

dit vind jij er van...

