Weekendverslag 14 & 15 mei

Het was weer een druk weekendje…

Zaterdagnamiddag hebben wij in onze stad de “Mantie Smetroute” ingereden. Deze 29 kilometer lange gezinstocht is genoemd naar de Waregemse oud-renner Armand De Smet, en is een initiatief van de stad Waregem en Unizo. Startplaats was de sociale werkplaats Veloods, en vanaf daar kregen wij op verschillende stopplaatsen enkele lekkere verrassingen. Er stond nogal veel wind, maar dat weerhield er ons niet van om te genieten van het zonnetje en de mooie omgeving. Toen we terug thuis waren hadden we 43 km op de teller.

Lang waren we echter niet thuis, want ’s avonds werden wij in een privé feestzaaltje verwacht, waar schoonzus en schoonbroer ons samen met zo’n 70-tal familieleden en vrienden vergasten op een feest ter gelegenheid van hun 25-jarige huwelijk. Zoals verwacht werd het een prachtig feest, met tal van hapjes en versnaperingen, en natuurlijk volop drank. En onze zoon bracht er de schwung in op de dansvloer als gelegenheids-dj. Wij waren omstreeks 3u30 thuis, maar het feest heeft geduurd tot 5u in de morgen…

Zondagmorgen rond 10u uit bed gebeld door de zoon van onze beste vrienden, die met zijn gezin op bezoek kwam.
Tegen de middag dan werden wij bij onze dochter verwacht voor het eten. Ook de schoonouders waren uitgenodigd, en bij die gelegenheid werden vrouwlief en schoonpapa ook officieel gevraagd als meter en peter van hun eerste kindje, dat in oktober verwacht wordt.
Na een lekker 3-gangenmenuutje zijn we toen nog bij schoonzus en schoonbroer langs geweest, want naast het feest van hun 25-jarig huwelijk de dag ervoor, was schoonbroer gisteren nog jarig ook! Hij telt intussen al 51 jaartjes. En daar hebben we tot ’s avonds laat samen met enkele buren en vrienden op getoast op hun terras.

Veel tijd voor weblogland heb ik dus (alweer) niet gehad, en zo kan ik nu beginnen inhalen…

Groetjes,

Billy

25 thoughts on “Weekendverslag 14 & 15 mei

  1. Whahaha die J@nus, het zou mijn reactie kunnen zijn geweest ;-).

    Het weekend was wel besteed, maar je uit bed bellen door visite; had je je verslapen of was het onaangekondigd bezoek? Bij dat laatste: oeps…zou ik niet echt kunnen waarderen (en het bezoek ook niet als ik opendoe met mijn haren overeind en mijn gezicht nog in de kreukels hihi)…fijne nieuwe (werk)week weer Billy! Greetzzz

    • mocht het aangekondigd geweest zijn, dan lagen we wellicht niet meer in bed hoor, Bettje. En ergens was ik al blij om te kunnen opstaan. Je verliest zoveel van je dag als je lang in bed blijft…

  2. Inderdaad een goed gevuld weekend. Letterlijk en figuurlijk 🙂
    Goed dat je ook nog gefietst hebt haha.
    Maar wat leuk dat jullie dochter de Peter en Meter officieel tijdens een etentje heeft gevraagd. Het begint al op te schieten hè? Met de zwangerschap.

  3. goh, ik lees altijd die verhalen hier graag, al moet ik eerlijk toegeven dat ik ergens wel een steekje jaloersheid voel.
    ik zou echt wel eens een keer in mijn leven zo”n weekend willen meemaken, maar dan zonder de gevolgen, gewoon op zijn billy’s.
    ik zou dat niet zien zitten iedere week, maar toch zou ik zoiets willen kennen!
    nu ja, ik zou graag 6 tenen hebben ook, zodus….

    billy, hou je goed hé, en genieten jong, zo lang en zo veel je kan!

  4. Wat een eretitel voor je vrouw om meter te mogen zijn….
    Ja de weekends vliegen zo voorbij, de weken trouwens ook. Ik wil zoveel en de tijd is beperkt met alles wat ik allemaal wil. En zo gaat dat bij jou ook natuurlijk.

    groeten Inge

  5. Grijnzzzz…..veel tijd voor weblogland had je niet, maar wel een heerlijk druk weekend. Zijn jouw weekenden eigenlijk niet veel te kort Billy? 😉
    Liefs Mar

dit vind jij er van...

