Milow – Out of my hands

Milow (alias Jonathan Vandenbroeck) is vast geen onbekende in Nederland (nietwaar, Lien?), en heeft al talloze hits gescoord die ook in het buitenland erg gesmaakt werden. Denk maar o.a. aan “You don’t know“, “Ayo Technology“, “Dreamers and Renegades” en “Never gonna stop“.
Maar dit liedje, “Out of my hands”, is me altijd bijgebleven toen ik hem aan het werk gezien heb op Werchter Classic. Toen vertelde hij daar zelf de aanleiding voor deze song.

Hij schreef dit liedje nadat hij een mail had ontvangen van een vriendin van een ernstig zieke fan. Via deze mail werd gevraagd of hij bij haar in het ziekenhuis langs wilde komen om haar op te vrolijken. Door omstandigheden kon hij pas tien dagen later reageren, maar toen hoorde hij dat ze al was overleden. Out Of My Hands gaat over dit thema. “Ik zat toen best met een schuldgevoel. Waren die dingen die ik zonodig moest doen nou werkelijk zo belangrijk, nu ik zo’n wezenlijk verschil kon maken bij dat meisje door voor haar te zingen?”Β  Toen het nummer af was, heeft Milow het naar haar familie gestuurd, die erg blij waren met het lied.

Kijk, sindsdien zit Milow bij mij in de bovenste schuif!

Dit is de mooie duet-versie die hij zingt samen met de Noorse Marit Larsen

Liefs,

Billy

β™₯

22 gedachtes over “Milow – Out of my hands

  1. Ook ik ken tuurlijk Milow, erg lekkere muziekskes maakt ie en jammer dat ie het hier niet doet, maar probeer ‘m zometeen bij Youtube zelf….fijne avond Billy! ~greetz~

  2. Ik had er al niet meer op gerekend πŸ™‚ Maar fijn dat je even aandacht besteedt aan (de muziek van) Milow. Dit nummer kende ik, ook deze duet versie, maar de aanleiding kende ik niet. Dat maakt het extra speciaal.
    Dank je wel!

    • oh, Lien, dan verheugt het me nog meer dat ik dit liedje koos, heb je weer een weetje bij! Milow brengt zelfs vaker liedjes naar voor die een Γ©chte aanleiding hebben

  3. Mooi nummer,he?? Ik kende dit niet als duet, erg mooi!! De aanleiding voor dit nummer is zo…….sweet and sad………daardoor misschien nog wel meer indrukwekkend. Goede keuze, Billy!

  4. Milow heeft echt prachtige nummers/muziek! Op zijn nieuwste cd’s staan allemaal liedjes die met zijn vader te maken hebben.
    Ik had al over dit nummer en de aanleiding van dit nummer gehoord maar ik vind het wel leuk dat mijn geheugen even opgefrist wordt πŸ™‚

  5. kippenvel bij dat verhaal !!! maar zal op youtube moeten gaan luisteren billy , want hier doet ie het niet 😦 Thanks for sharing anyway en een fijnnnnnnnnnnnn weekend x

dit vind jij er van...

