Zomerdag

Mijn moeder is sinds donderdag in het Woon- en zorgcentrum OLV van Lourdes in Wakken. Ze heeft een hele ruime kamer, en het personeel is er enorm vriendelijk. Vandaag zijn we met zoon en zijn lief, mét de fiets, op bezoek geweest. Op zo’n dag is dat zeker geen straf, want het was écht zalig weer om te fietsen. En in totaal 20 km is zeker niet onoverkomelijk.

Moeder voelt er zich goed, en dat is al een opluchting, want ze is zeker niet van de makkelijkste. Maar ze beseft ook  dat het voorlopig ook niet anders kan, met haar schouder. Met de zorg die ze krijgt daar raakt ze er zeker weer snel bovenop.

En nu ben ik bezig met spaghettisaus te maken, heb er al de hele week zin in! Het zal dus vast smaken… 😉

Morgen is het de Ronde van Vlaanderen, en daar kijken heel wat Belgen al weken naar uit! Vandaag konden de wielertoeristen al proeven van het parcours, maar dat laat ik me toch aan me voorbij gaan. Eerst de conditie nog wat aanscherpen…

Nog een fijn weekend verder!!!

Liefs,

Billy

20 thoughts on “Zomerdag

  1. Fijn dat je moeder nu een goede plek heeft om te revalideren.
    Het was inderdaad een fantastische dag vandaag. Eet smakelijk en heel veel plezier morgen!

  2. Een zorg minder, als je weet dat moeders goed verzorgd wordt en het naar haar zin heeft! Het wielerseizoen volg ik niet meer zo strikt, sinds een jaar of 3 ben ik geen masseur meer van wielrenners en dan lijkt de interesse ook wat weg te ebben. Maar met de TdFrance straks kijk ik wel.

  3. Fijn voor je moeder, en fijn voor je huisgenoten die spaghetti-saus, hier stond vanavond shoarma op het menu, erg lekker op zo’n mooie dag.

  4. Hm … en wat gaat er dan allemaal in die saus, dat jij je daar al de hele week op verheugd, Billy?
    Wat een geluk voor je moeder, dat ze het daar goed naar het zin heeft, je hoort wel eens anders van mensen van dezelfde leeftijd. Fijne zondag voor jou en de jouwen!

  5. Fijn dat oma het goed stelt , en zwijg over spaghettisaus ; Tv heeft er gemaakt voor twee weken , drie keer hebben we er van gegeten deze week , paprika puf en de tomaten puf , geen goesting meer voor een eind. Maar in jou geval , smakelijk !

  6. Ik ben blij dat het je moeder gaat, dan gaat het met jou ook goed :o)!
    en spagettisaus mmmmm, mijn zoon hier gisteren at 2 borden op?
    mar nu een vraagje; wat betekent rvv dag?

  7. dag Billy
    ik moet morgen met Elisabeth naar de mammografie, dan dinsdag naar de oogarts, en het is ook overal wachten en nog eens wachten, een mens wordt daar gek van.
    Ben blij dat het met uw ma de goeie kant opgaat.
    Heb je de ronde niet gereden?
    nog een fijne week
    groetjes

  8. Fijn dat je moeder het naar haar zin heeft, en de ronde ga ik zeker kijken, niet helemaal want ik heb altijd wat te doen denk ik zelf dan hé. Maar ok al om naar de omgeving te kijken.
    Groetjes.

  9. ’t doet goed om lezen dat je moeder het naar haar zin heeft, billy!!
    ik wens haar en jullie heel veel sterkte!!

    en .. genoten van de koers? 😀

    @ nee, mijn foto’s worden meestal niet bewerkt, tenzij het zwartwit fotografie is? 🙂

  10. Morguh, fijn dat je moeder goed opgevangen is in het verzorgingstehuis, en lekker ja dat weertje om een eindje te fietsen!
    Klinkt weer goed dat kokkerellen bij jou, schuif echt een keertje aan hoor ;-), wens je een fijne nieuwe (werk)week Billy, liefs!

  11. Fijn te lezen dat je mama er goed zit 🙂 en ze lijkt me her-kenbaar hahaha , viel me vandaag te binnen dat ik waarschijnlijk ook niet de makkelijkste ben 😉 groetjes billy … hier was het ook spaghetti in wk ..

dit vind jij er van...

