Heerlijke zondag

 

Gisteren had ik de hele dag een zalig gevoel.
En dat had alles te maken me de fietstocht die ik in de voormiddag maakte. Toen nam ik nl. deel aan de Streuvelsrally in Ingooigem. Er waren 3 afstanden waaruit ik kon kiezen, 40 km – wat ik wat weinig vond om verder conditie op te doen, 80 km en 120 km. 120 km was nu wat een beetje teveel van het goede, dus koos ik voor de 80 km. En het heeft me geen seconde gespeten, ik heb van de eerste tot de laatste kilometer genoten. Spek voor m’n bek noemen ze dat. Een heuvelachtig parcours, en dan nog in de streek die veel te weinig aan bod komt als je een rally rijdt in onze contreien: le Pays des Collines. De streek tussen de Vlaamse Ardennen en het Pajottenland. Af en toe zwoegen bergop, maar gelukkig ook af en toe zoeven naar beneden. Heerlijk! En doordat ik toch mijn grenzen verlegd heb met deze rit, had 92 km op de teller bij thuiskomst, was ik nog redelijk fit. Een erg voldaan gevoel dus!

Dat kon ik niet echt zeggen toen we omstreeks 17u van het voetbal kwamen. Onze jongens speelden weer een belabberde wedstrijd, en verloren thuis met 0-1 tegen de hekkensluiter van de reeks.

Dan was het daarna wel beter, toen we bij m’n broer hun dochter – mijn petekind – hebben uitgewuifd. Die dochter, die vorig jaar enkele maanden in Taiwan en China verbleef voor haar vervolmaking Sinologie, heeft nl. werk gevonden. Als Belgian Representative Telesales bij HP. En dat in Barcelona! Deze week nog vertrekt zij, en dat voor minstens 1 jaar. We hebben al beloofd om haar een bezoekje te brengen daar. Lijkt me al een mooi vooruitzicht… 😉

Groetjes!

Billy

16 thoughts on “Heerlijke zondag

  1. Haha ; Misschien ben jij de man die Fabian kan volgen 🙂 We rekenen op jou ! PS als je gemaild hebt excuses ; Al twee weken thuis geen tijd gehad om open te doen !

  2. Allereerst respect voor je fietsprestatie. Knap, vooral omdat het seizoen nog maar net is begonnen.
    Het was wel erg lekker weer zondag dus dat is dan dubbel genieten voor je geweest.

    Wat leuk dat je petekind een job in Barcelona heeft gevonden. En ja, dat is idd een hele goede reden om haar dan eens op te zoeken daar.

    groeten Inge

  3. alweer woensdag, we zitten in de helft…
    en nu ga ik kat laten typen want die zit me hier te plagen en te duwen dus: hier het resultaat:—>
    yhgghj jjjjjjjjjkiçikuijklnml,kmù;=ù120.3nkjh
    hahaha

  4. Barcelona is ook nog een stad die we graag eens zouden willen bezoeken…leuk dat jij daar nu misschien sneller en makkelijker terecht kan komen…iedere gelegenheid aanpakken zou ik zeggen! ;- p

dit vind jij er van...

