Druk!

Pfffffffffffff, de laatste dagen heb ik het druk. Daarom ook weinig tijd om te loggen en/of bij jullie langs te komen. Al doe ik m’n best om bij te blijven…;-)

Donderdag en vrijdag had schoonzoon gevraagd om een handje toe te steken bij zijn klusje thuis. Hij is nl. bezig met zijn tuinpad te vernieuwen. Dat tuinpad geeft uit op de hoofdstraat, en de meeste bezoekers of familieleden komen dan ook via dit tuinpad naar hun huis ipv via hun voordeur. Toen onze dochter en hij dit huis kochten lagen er grote betonnen platen. Afschuwelijk lelijk, en overwoekerd door onkruid. Deze heeft hij dus verwijderd, en sinds deze week vervangen door (gratis en voor niks) gekregen klinkertjes. En daar heb ik dus die 2 dagen al bij geholpen. Voorlopig werden deze werkzaamheden onderbroken, want zij zijn met een hele vriendenbende op weekend naar de Ardennen.

Vorige nacht heb ik maar tot 1u gewerkt (een halve inhaalrustdag genomen). Deze middag zijn we nl. met onze vrienden op pad geweest om (alweer) een koers te gaan bekijken op verschillende plaatsen. Vandaag was het de E3 prijs Harelbeke. Op onze eerste “kijkplaats” hadden we het geluk om net op tijd te zijn voor de publiciteitsstoet, wat voor de kleinkinderen van onze vrienden, die ook mee waren, een fantastische ervaring is. Er worden snoepjes en allerlei gadgets uit die wagen gegooid, wat natuurlijk bijzonder aangenaam is voor die kids. Daarna kwamen de renners eraan, En zo hebben wij ze op nog een 3-tal andere plaatsen kunnen zien voorbijrijden. Ook deze keer was er bijzonder veel volk op de been om net als wij de koers te volgen. Daar heeft het zonnige weertje natuurlijk ook een grote bijdrage in…
Na onze laatste afspraak, reden we huiswaarts, waar we nog netjes op tijd waren om Fabian Cancellara op meesterlijke wijze als winnaar over de aankomstlijn te zien voorbijrijden. Als er iemand twijfelt wie we als grote favoriet voor de Ronde van volgende week mogen betitelen…Fabian is dat zeker!

Groetjes,

Billy

19 thoughts on “Druk!

  1. Ook stratenmakers moeten ontspannen Billy en die koers van vandaag heb ik op tv gezien en het was overal inderdaad een gezellige drukte en de beste moest wel winnen en dat na 4 maal pech. Grote klasse!
    Gr. J@n.

  2. Hola Billy wat jij schrijft: “Pfffffffffffff, de laatste dagen heb ik het druk. Daarom ook weinig tijd om te loggen en/of bij jullie langs te komen. Al doe ik m’n best om bij te blijven.”
    Ook ik heb daar wel eens last van. Albert hoor ik daar nooit over. Ik denk dat dit komt vanwege het feit dat jij en ik werken en daarnaast vrije tijd hebben. M’n lief heeft alle dagen VRIJHEID en daar zit nu het verschil in ten opzichte van VRIJE TIJD.
    Het wordt weer mooi fietsweer op deze zon-dag. Geniet er van. Ik ben vrij.
    Ga ik ook doen.
    Saludos
    Mara

  3. wat is dat met al die sport, op fb zie ook niets anders dan koersen en voetbal. Ik ben blij dat we hier enkel naar Formule1 kijken, en heb ook maar de laatste 2 rondes gezien vandaag, mijn ouders zijn terug uit Spanje, en die gaan voor.
    Leuk van u om uw schoonzoon te gaan helpen met die klinkers, want alléén is maar alléén, en nu je dra opa wordt, moet alles toch mooi zijn tegen dat de kleine spruit er is,
    wens je nog een fijne koersweek toe
    groetjes

  4. HIer komt men ook altijd langs men zijpadje ipv voordeur , tof toch dat jullie mekander zo helpen !!! en goedddddd dat jejezelf een inhaaldag hebt gegunt .. een mooi evenwicht in alles en dan , dan was er het genieten en je passie voor de koers … die tss de woorden leven 🙂 mooi toch !! Nog een fijne werkweek billy 😉

dit vind jij er van...

