Woensdag

alweer woensdag, wat vliegt de tijd!

Maandag is mijn moeder geopereerd, alles is goed verlopen. Er volgt nu weer een revalidatieperiode, maar ook die zal ze wel overleven. Want mijn moeder is een taaie tante. Gelukkig maar!

Vandaag was er Dwars door Vlaanderen. De start ging door in Roeselare, de woonplaats van logvriend Ollie. Woensdag is ook een dag waarop ik vaak ga fietsen, en op Dwars door Vlaanderen combineer ik dat meestal door ergens naar de renners te gaan kijken. Maar mijn favoriete plekje, de Patersberg, is me voorlopig wat te zwaar om op te zoeken. Fysiek is nog helemaal niet op peil, en ik ben al sinds het begin van de week wat flauwtjes, keelpijn en een lichte hoest. Waardoor ik het maar vlak hield bij het fietsen. Na mijn tochtje (van 55 km), ben ik nog naar de aankomst gaan kijken, die in onze stad ligt. Heel wat toeschouwers op de been, waaronder ook vrouwlief en onze vrienden. We stonden strategisch opgesteld, net voor de aankomstlijn, en met een groot scherm waar we de renners konden volgen recht voor ons. Wij zagen Nick Nuyens als verdiende winnaar over de meet vliegen. Want vliegen is voor die gasten een beter woord dan rijden…

Na de koers nog een biertje gaan drinken bij vrienden, en dan naar huis. Alweer een prachtige dag geweest. Nu klaar voor mijn 3e werknachtje van de week.

Liefs,

Billy

17 gedachtes over “Woensdag

  1. Billy , beste jongen de patersberg is voor ollie de grootste nachtmerrie ooit geweest ! IOllie heeft hem te voet beklommen en was pompaf en jij hebt erop gereden al diverse keren ! Chapeau manneke. Misschien is dit verhaal voor Ollie’s blunderboek , maar eerst met jou overleggen !

    Vooral veel steun van Ollie geven aan mama !

  2. Fijn dat de operatie van je moeder goed is gegaan…nu idd een lange weg van revalidatie…sterkte voor haar hoor, zal niet altijd even makkelijk gaan!
    Werkse voor jou…kan je overdag nog wel goed slapen nu het zulk mooi weer is?

  3. Morguh Billy, jouw werkweek zit er weer op 😉
    Nu had ik gister al wat getypt hier, maar dat staat er niet, strange!
    I.i.g. fijn dat je moeder aan de beterende hand is en dat je een fijne woensdag had dus 😉
    Geniet ervan vandaag en slaap ze nog!
    ~Liefs~

  4. Hallo Billy,
    weer eens even de tijd om bij logvrienden binnen te waaien.
    Zag enpassent dat je opa gaat worden. Gefeliciteerd alvast met dat leuke nieuws. Ik wens je een fijne zondag en beterschap voor je moeder.
    Lieve groetjes,
    Meiske

dit vind jij er van...

