Groot nieuws

28 gedachtes over “Groot nieuws

  1. proficiat aan de toekomstige opa. Ik ben nog niet klaar om oma te worden 🙂 en ik hoop dat het nog een tijdje duurt. Maar ja, kiezen kunnen we niet.
    Ja Billy, ik hoor van de juffen op school, dat zij ook nog heel veel materiaal kopen voor hun klas. Mijn dochter moet de laatste dag een feestje geven in de klas, met iets voor te knabbelen, dus moet je dat ook kopen. We hebben heel veel zelf gemaakt, en geschilderd, maar die spullen kosten ook geld.
    Mijn ex heeft nog altijd niets betaald, ondanks zijn vonnis van de rechtbank. Hij had een maand tijd om in beroep te gaan, en moest mij in die periode koest houden van mijn advocaat, maar het maand is nu om, en dus gaan we over tot deurwaarder en beslag van loon en vakantiegeld.
    Nog een fijne week opa

  2. Van harte gefeliciteerd Billy. Ik weet één ding zeker: “Jouw leven gaat helemaal anders worden”. Ik ben er al bijna 7 jaar aan gewend maar in het begin is het echt wennen. Van een kleinkind heb je slechts de LUSTEN, maar niet de LASTEN. Die zijn voor de ouders. Nogmaals felicidades.
    Saludos
    Mara

dit vind jij er van...

