Zalig!

Vandaag was het een zalige dag. Wat een weertje zeg!

Ik had besloten om opnieuw m’n racefiets op te springen, wat ik dan ook met veel plezier deed. Een mooi tochtje gemaakt in mijn eentje. Zo’n 55 km ongeveer, en ik heb er volop van genoten.

Na mijn ritje, en een deugddoende douchebeurt nog wat buiten zitten genieten in een hoekje aan ons terras met vrouwlief. En om de dorst weg te spoelen een lekker Omerke in de hand. Wat is het leven toch mooi (vooral op zo’n momenten…)!

En o ja, die cursus van gisteren? Een hele aanrader, maar daar vertel ik later meer over… 😉

Groetjes,

Billy

16 thoughts on “Zalig!

  1. Hier ook al zo genoten van het weertje, al was het geen 55 km op de fiets hihi, lekker zonder jas Bobbie uitgelaten, buiten in een hoekje van het zonnetje genoten, ik ben zelfs al wat verkleurd (gaat heel snel bij mij hihi) in mijn gezicht!
    Je maakt me wel nieuwsgierig hoor over die cursus ;-)),
    Geniet er nog van Billy,
    ~liefs!~

  2. Wat een heerlijke dag vandaag Billy. Ik ben vrij en samen met Albert een wandeling gemaakt langs de waterlijn richting strand Horst en toen weer terug. Met wat graden meer zou ik denken dat ik al aan de Costa del Sol vertoef. Nog even en dan mogen we weer. Ook Albert heeft er zin in al is hij nu lekker druk bezig met z’n modeltreinbaan. Een echt winters gebeuren zoals hij zegt. We zijn de laatste tijd niet veel in weblogland langs geweest. Je zou bijna denken dat we je vergeten zijn. Dus niet Billy.
    Liefs en groetjes
    Mara

  3. Gisteren was het idd een heerlijke dag, maar vandaag wat minder, vanochtend veel mist maar later gelukkig weer de zon! Gertom heeft al twee dagen lang alleen maar mist in Engeland….

  4. dag Billy
    Dinsdag was het zalig, heb er ook zoveel mogelijk van genoten, woensdag heb ik de hele dag moeten werken, en vandaag donderdag is het maar frisjes hoor.
    Nog een fijne week en het is bijna weekend
    bye

dit vind jij er van...

