An Pierlé – Sing Song Sally

Vandaag eens iets heel anders…
An Pierlé is al een tijd bezig in muziekland, maar ik vind dat ze niet de bekendheid en succes heeft wat ze nochtans verdient.

Ze wordt wel eens de Vlaamse Tori Amos genoemd, en dat is toch wel een compliment dat kan tellen. Haar carrière startte écht na haar deelname aan Humo’s Rock Rally, met een ronduit prachtige cover van “Are Friends Electric” van Gary Numan.
Net als Tori Amos is de piano haar passie, en met haar begeleidingsband White Velvet scoorde ze ook enkele hitjes zoals “Mud stories” en dit Sing Song Sally

Ik hoop hiermee iets bij te dragen aan haar populariteit… ;-). Spread the news!!!

Muzikale groetjes,

Billy

8 thoughts on “An Pierlé – Sing Song Sally

  1. ze verdient inderdaad grote bekendheid!
    wat zal ze blij zijn met dit blog! 😀

    @ dit is inderdaad een bunker, billy, eentje uit de tweede wereldoorlog.

    ze is gebouwd door de duitsers om de vliegtuigen van een naburig vliegveld in ’t oog te houden. (vandaar die grote ramen)

    deze bunker is niet alleen bijzonder qua architectuur, maar ook omdat ie gebouwd is in een privé-tuin. ;-))

    fijn weekend, billy!

  2. haar naam klinkt zelfs als muziek in de oren 🙂 doch ook bij mij minder bekend … klinkt niet slecht , maar niet werkelijk men ding .. Een vraagske die jij me mss kan beantw billy … als ik tegenwoordig op Youtube kijk die ik enkel drie schuine strepen en geen clipke , weet jij hoe dit komt ? Als ik het post op men puntje of facebook zie ik de clip dan weer wel ..? strange

dit vind jij er van...

