T.C. Matic – Putain Putain

Arno, hier nog met het door hem en Paul Decoutere opgerichte T.C. Matic, mag hier eigenlijk deze week niet ontbreken.
Ik had vandaag ook weer heel wat keuze van nummers die ik kon plaatsen (sorry Lien, Milow zat er ook tussen maar die moet dan maar eventjes wachten), maar toen ik dit nummer hoorde kreeg ik weer die glimlach op m’n gezicht. Toevallig is Arno net als The Van Jets van gisteren ook uit Oostende, maar de meeste van zijn songs zijn in het Frans. Net als dit “Putain Putain”. Maar in dit nummer zit een schunnig fragment in het Oostendse dialect, “kè ne kleintje, mo ’t schiet verre”, dat voor de meeste loggers hier (behalve mijn provinciegenoten) als chinees in de oren zal klinken. Vandaar die glimlach… 😉

Muzikale groetjes,

Billy

17 thoughts on “T.C. Matic – Putain Putain

  1. Helaas moet ik het weer via het youtubekanaal doen, doe ik later als de kanjers in bed liggen…Milow vind ik ook goed, ben benieuwd naar zijn muziekske, fijne avond Billy!
    ~Greetz!~

  2. Dat laatste zinnetje haha, ik dénk dat ik weet wat het betekent.
    De groep bestaat al lang niet meer begrijp ik, en ik kende ze ook niet (al heb ik de naam Arno Hintjes vaker gehoord). Maar ik wacht rustig op Milow… de week is bijna al om Billy.

  3. Het is een wietjepoep Arno , maar talent heeft hij en dienen Oostendenaar zit in Ollie’s pupezakje !
    En als TV naar mien perlutje kiekt zegt ze , maar mens toch wa moet ik doene met zo’n kalutje !
    ’t Is eens onder ons hé Billy 😉

    • zeker weten, Lutje!
      In deze week kan ik onmogelijk al mijn favoriete Belgische artiesten aan bod laten komen hé…
      Jij ook nog een fijne vrijdag(avond)!!!

dit vind jij er van...

