The Van Jets – the Future

Vandaag niet veel radio gehoord, want deze namiddag ben ik gaan fietsen met m’n schoonzoon. Er stond een strakke en gure wind, en ik heb dan ook enkele keren wijselijk besloten om me in zijn wiel te postvatten om toch ietsje uit de wind te rijden. Maar bij het terugkeren hadden we toen wind mee, wat toch een hemelsbreed verschil was. En dus ben ik blij dat ik doorzette, en we toch een kleine 60 km konden afhaspelen. Wat ook wel nodig is om mijn belabberde fysieke conditie opnieuw op peil te brengen…

Tijdens het baden achterafΒ  stond de radio aan, en hoorde ik dit lied van the Van Jets. Deze groep komt uit onze provincie, van Oostende meer bepaald. Vier jongelui die heel populair zijn in ons landje (misschien ook daarbuiten?). Winnaar van Humo’s Rock Rally in 2004. Dit nummer stond in de eindafrekening op Studio Brussel op de 1e plaats. Toeristisch detail: deze clip werd opgenomen in Fort Napoleon in Oostende, een bezoekje waard!!!

Muzikale groetjes!

Billy

β™₯

19 gedachtes over “The Van Jets – the Future

  1. O Billy….belabberd…pfff kzou zo willen ruilen joh met jouw conditie!

    Je muziekske is niet te beluisteren zo, dus dan ga ‘m even via het Youtube kanaal doen…Yes! Dat klinkt lekker zeg…!
    Fijne avond & werkze vannacht,
    ~greetz!~

  2. ben een keer de eerste πŸ™‚ 60 km amai .. het is idd een heel verschil met mee of tegen .. de clip kan ik hier niet bekijken … zal dat straks eens op youtube zelf dan proberen , wanneer men ukkies in bedje liggen … Fijne avond nog !

  3. Billy jongen , Ollie is als Onslow als figuur ! Ook Ollie moet broodnodig aan conditie doen of ‘ollander worden ! πŸ˜‰
    Toen Ollie dertg jaar geleden trouwde woog hij 59 kg. maar nu XX van te lachen zekers !
    The van Jets , ze hebben iets , maar overtuigen Ollie nog niet !

  4. 60 km. is voor mij wat veel, ik heb waarschijnlijk dan ook niet zo’n fiets als jij, maar ik probeer het ook wel altijd zo in te delen dat ik op de terugweg de wind van achter heb, dat vind ik ook wel zo prettig.
    Gr. J@n.

dit vind jij er van...

