K’s Choice – Believe

Vandaag had ik heel wat keuzemogelijkheden, weer prachtige songs gehoord.

Ik koos voor de fragiele, hese stem van Sarah Bettens die in deze live-uitvoering van “Believe” ook het Nederlandse publiek op haar hand krijgt…

Muzikale groetjes,

Billy

β™₯

15 gedachtes over “K’s Choice – Believe

  1. Ik vind haar stem zo gaf. Ze zingt een nummer met Stash, I need a woman, geweldig duet.
    Ken jij Jesse Sikes? OOk zo’n heerlijke stem, als je die hoort denk je eerst dat het een man is.

  2. Ik luister ook de hele dag, ik had niet gedacht dat Belgische muziek zo gevarieerd was, en gisteren bij Sam hebben ze de walen ook laten zingen want daar waren klachten over geweest dat dat ook Belgisch was.
    K’s choice is een goeie keuze :o)

dit vind jij er van...

