Triggerfinger – Love Lost in love

Het openingsweekend van het wielerseizoen is net als vorig jaar een slag in het water voor onze Belgische renners. Behalve hier en daar wat enkelingen die ’s de neus aan het venster staken, vielen zij in de uitslagen niet te bespeuren. Zaterdag ging (oververdiend) de Nederlander Langeveld met de bloemen lopen, en gisteren was nobele onbekende Christopher Sutton de snelste van de bende. Het kan alleen maar beteren… šŸ˜‰

Deze week is het “Week van eigen kweek” op mijn favoriete radiozender Studio Brussel. Dat betekent dat deze week enkel artiesten van eigen bodem worden gedraaid.
Naar aanleiding daarvan wil ik deze week elke dag een nummer van MIJN Belgische favorieten laten horen, die ik die dag op de radio hoorde.
Vandaag is Triggerfinger aan de beurt, met hun nieuwste single. Naar het schijnt doen zij het ook in Nederland erg goed.

Nog een fijne maandag!

Liefs,

Billy

ā™„

18 gedachtes over “Triggerfinger – Love Lost in love

  1. Inderdaad Billy , ze zijn graag gezien in Nederland ! Maar ze zijn ook goed hƩ !
    Ja Langeveld was uitmuntend zaterdag en wij rijden elkaar weer in het verlies ; net als zondag !

  2. wielerseizoen weer geopend dus? dat wordt weer genieten voor jou dus he;)
    Van triggerfinger had ik nooit van gehoord dus weer wat geleerd;)
    Wens je een fijne nieuwe week toe met liefs van mij..;)

  3. Jammer wanneer de ‘verkeerde’ er met de winst vandoor gaat. Maar het is goed nieuws dat er een nieuw seizoen van genieten voor je deur staat. Daar zullen toch vast ook veel mooie momenten gaan komen.

  4. zoals je al weet , de radio staat hier de hele dag op stubru en ik ben eens benieuwd welke Belgische liedjes ze nog allemaal uit de kast gaan halen.
    Triggerfinger is wel echt heel goe :o)
    ps; ik ben een V dus ik kan alles tegelijk als het moet hahaha

  5. Ah, ik vind dit mooi. Het muziekje klinkt nu nog op de achtergrond. De heer met zonnebril daar helemaal achterin intrigeert me. Ik ga eens op onderzoek uit.

    šŸ™‚

dit vind jij er van...

