♥♥♥ Valentijn ♥♥♥

Ok, vandaag de hoogdag der verliefden.
Ik blijf het maar een opgedrongen, kunstmatige dag vinden en je begrijpt dan ook dat wij dit verder rustig aan ons laten voorbijgaan.

Niettemin wou ik jullie vandaag vergasten op 5 liedjes die allemaal met de liefde te maken hebben. Het is geen top 5 of zo, maar een keuze die ik op dit moment heb samengesteld uit liedjes die me in dit verband allemaal kunnen ontroeren. Er zitten enkele tussen die ik al eens eerder plaatste op mijn log, maar dat nemen jullie me wellicht niet kwalijk… 😉

 

Van Morrisson – Have i told you lately

 

Elvis Costello – I want you

 

The Beatles – Here, there and everywhere

 

The Doors – Love street

 

Gilbert Becaud – Natalie

 

Nog een fijne maandag!!!

Liefs,

Billy

16 gedachtes over “♥♥♥ Valentijn ♥♥♥

  1. Schitterende keuze Billy , Ollie wenst je al het geluk in jullie liefdes leven.
    En dat moet niet speciaal vandaag zijn , voor Ollie is dat een gelduitbuitings dag van de horeca ; Bij ons zweeft Valentijn elke dag rond , soms heel veel , soms is hij nergens te zien en da’s ’t ware leven !
    Nog twee grote uren en Ollie is er van af ! Jij moet nog beginnen zekers ?

  2. geen valentijn voor mij, gewoon iedereen graag zien die ik anders ook graag zie.
    Vandaag nog verjaardagskussen mogen ontvangen van een college die er vrijdag niet was en ik heb haar eens goed vastgehouden binst ik de kans had.
    Da’s pas valentijn : mooi zacht en gratis !!!!

  3. Mijn man is vandaag wel naar de juwelier geweest… Maar hij haalde zilverpoets voor zijn schatten die hij vond tijdens een wandeling met de metaaldetector 🙂 Ik ben het volledig met je eens. Valentijn is puur een commercieel feestje… Wij vieren 6 dagen later feest. De 20e is onze trouwdag. Groetjes!

  4. Hoi! Dat dacht ik ook toen ik jouw nummers zag…. Dat op mijn weblog nummer 6 in het rijtje zou kunnen zien.
    Oude munten zoals deze zijn niet zo waardevol, denk ik. Bovendien is de hobby veel leuker dan het geld.

  5. Toch wel weer een leuk onderwerp voor menig blogje (zoals de mijne hihi) Valentijn.
    Voor mij is muziekske nummer 1 absoluut favoriet! Van ‘Van the Man’ super!
    Leuk gedaan die hartjes trouwens in de koptekst!
    Fijne avond & werkze vannacht maar weer,
    liefs!

  6. Ach … ja Valentijnsdag. Het gaat er uiteindelijk om dat je álle dagen van elkaar houdt, in voor- en in tegenspoed, toch? Maar mooie nummers heb je gekozen Billy. Mijn nummer één is dan Van Morrisson en Elvis Costello vindt ik een goede tweede 😀

  7. hi Billy
    Valentijn gaat ook aan mij voorbij, in onze jonge jaren werd dat niet gevierd, en nu ik nog altijd single ben( waar ik mij trouwens nog heel goed bij voel) vier ik het ook niet.
    De jongeren in huis hebben wel gevierd want die zijn tot over hun over verliefd
    nog een heel fijne week
    groetjes

dit vind jij er van...

