mannen, opletten…

…als je te laat thuis komt!

Om 23u, middernacht, 2u of 4u ’s morgens

26 gedachtes over “mannen, opletten…

  1. Oei , Billy ! Deze atributen heeft TV niet nodig ! Ze kan een volwassen man neerslaan vanop tien meter met een slag van haar tong ! 😉 ( ze is heel lief , zou haar nooit kunnen missen )

  2. Dan zou ik als ik man was toch maar om 23.00 u thuiskomen; ze vliegt dan immers op haar bezem weg, heb je lekker het rijk alleen whoehaha (of is daar die bezem niet voor?! ;-))
    Fijne avond en ik vinnum super Billy!
    -X-

  3. Gelukkig moet ik niet op mijn man wachten hoe laat die thuiskomt :o)
    Ik ben zelf gaan drinken met vriendinnen en dan zit er ook niemand op me te wachten hahaha, maar als ik nu kijk naar je tijden zou ik de bezem moeten nemen en terugvliegen?

  4. Het gaat niet zo goed met de bloemisten.
    Maar zij vertellen dat een thuiskomertje ( = mooi en groot boeket bloemen ) helpt.
    En zo’n schone jongedame verdient een mooi geschenk.
    Fijn weekend en vriendelijke groet.

  5. goeiemorgen Billy
    ja, wasjes drogen valt nog wel tegen deze dagen. Maar ze zijn al behoorlijk droog. De krokussen bloeien hier al.
    en goed nieuws gekregen op het vredegerecht, alhoewel de tegenpartij alle achterstallige betalingen wou kwijt schelden. Gelukkig ging de rechter daar niet in mee, het is nu wachten op loonbeslag, en ik verwacht mijn eerste centjes rond ons verlof, we leven op hoop.
    Ga deze middag naar ons familiefeest, eens lekker eten.
    Die geurtjes lijken me super gewoon
    nog een heel fijne week
    groetjes

  6. HAhahahaha, die arme arme man. Als ik haar was zou ik lekker gaan slapen en dan zonder krulspelden. Zijn pyjama op de trap leggen met een pijl naar de logeerkamer.
    Maar ja!

dit vind jij er van...

