Dinsdag 8 februari

  • mijn eerste werknachtje weer achter de rug. Het was een saaie nacht, waarin weinig gebeurde en ook geen enkele machine moest opgestart worden. De uren aftellen…
  • lekker zonnetje buiten, wat vrouwlief deed besluiten om voor het eerst de was weer buiten te hangen. Al valt het resultaat (door de weinige wind) wellicht wat tegen
  • deze namiddag (met de fiets) 2 nieuwe geurtjes gehaald voor mezelf bij Ici Paris XL:

En zo is deze uitermatig zonnige dag weer goed besteed… 😉

Liefs!

Billy

♥

24 gedachtes over “Dinsdag 8 februari

  1. Ha die Billy, je hebt een goeie eau de toilette/parfumsmaak ;-)) Ik heb de vrouwelijke versie van J-P Gaultier, maar dat voor speciale gelegenheden ;-). Het was hier ook zo lekker weer, maar de was laat ik voorlopig nog in de wasdroger/wasrek binnen hihi
    Vervelend zeg, als je uren moet tellen…succes komende nacht!
    Liefs!

  2. Ik heb de was nog niet buiten proberen te drogen. De zon verdwijnt rond 2 uur van de plek waar ik de droogmolen heb staan. Ik denk niet dat ik het buiten al droog krijg. En dat is jammer! Ik ben gek op de geur van schone was die buiten gedroogd is.

  3. Ik krijg mijn man maar niet aan een geur…gelukkig ruikt hij lekker van zichzelf, maar ik zou hem ook weleens met een heerlijke verleidelijke geur naast mij willen hebben! ;- p
    Sterkte de komende werkdagen, hopelijk gaan die uren wat sneller!

    • ik gebruik al lang een lekker geurtje hoor, Inge. En da’s niet omdat ik anders “stink” of zo…. 😉
      Ik wissel ook graag eens af, en ontdek graag nieuwigheden.
      Bedankt voor de sterktewensen!

  4. Hoi Billy,
    Ffkes o.t.: heb je Brokeback Mountain (met o.a. Heath Ledger) al gezien? En zo ja, wat vond je van de film? Ben erg benieuwd (ik vond ‘m super…weer zo’n film die lang na blijft ebben, zeg maar ;-)).
    Fijne avond en werkze voor later, liefs!

dit vind jij er van...

