Gary Moore -Walk by myself

Gisteravond vernam ik nog net voor bedtijd via Patries, dat Gary Moore gisteren overleden is. Hij was op vakantie in het zuiden van Spanje, en is blijkbaar overleden aan een hartaanval.

Gary Moore was een bijzonder getalenteerd gitarist, en maakte ooit deel uit van de vermaarde groep Thin Lizzy, aan de zijde van Phil Lynott.

Zijn bekendste liedje was “Still got the blues“, maar dit “Walk by myself” was één van mijn persoonlijke favorieten van hem

RIP, Gary!

Groetjes,

Billy

16 thoughts on “Gary Moore -Walk by myself

  1. U hebt de eer Billy vandaag , om over het overlijden van een der beste gitaristen ter wereld te melden ! Ollie heeft geluk gehad Gary Moore gezien te hebben ! Weer een heel grote Icoon uit Ollie’s jeugd verdwenen!

  2. Ja triest, ik las het pas een uurtje geleden nota bene op iemand zijn log ;-( …ik vond/vind zijn muziekskes/gitaarmuziek ook heerlijk en heb er ook een cd van. Misschien zit ie nou al te jammen met good ol’ Phil Lynott…
    Ga zo zeker jouw muziekske even luisteren…R.I.P. Gary Moore, gitarlegend!

  3. Vorig jaar zijn vriendje en ik nog naar een concert geweest van hem, het leek wel gisteren. En nu is hij ineens niet meer . . . ’t ken raar lopen!!

  4. Ik hoorde het gisterenavond en twitterde er toen nog over….. Te jong is deze rocklegende en gitaarvirtuoos overleden. En ja, dit is ook een schitterend nummer van hem…….

  5. Ook wij hebben een log over Gary Moore geplaatst. De reden van zijn overlijden is niet zijn hart. Lees maar. Wij hebben een live optreden bijgevoegd van Gary in Still got the blues.

    P.S. Sorry Billy door drukte nu pas weer tijd om bij je te reageren.
    Het uitwerken van de foto’s van het Indo Rock Gala nam meer
    tijd in beslag dat we gedacht hadden en dan nog de tekst.
    Bovendien mocht ik een paar dagen werken.

  6. Zeer jammer! Ik heb alles van Thin Lizzy, en slechts een cd van Gary. Ik zag hem wel een paar keer live, en als ik zijn blues gitaar spel hoor, blijf ik kippenvel krijgen.

    RIP

dit vind jij er van...

