Weekendverslag 5 & 6 februari

Vrijdag heb ik m’n laatste opleidingsdag gehad in de dagploeg. Vanaf morgen duik ik weer de nachtploeg in.
Zaterdag zijn vrouwlief en ik ’s gaan markten, dat was al jaren geleden. Veel genieten was er niet aan, want het was heel guur en winderig weer, wat veel marktkramers deed besluiten om een weekje over te slaan blijkbaar.
Tegen de middag zijn we op aperitief geweest bij onze vrienden.
In de namiddag zijn we op bezoek geweest bij een tante van m’n vrouw, die sinds vorige week een appartement betrekt ipv hun huurhuis waar de eigenaar de huur van heeft opgezegd. Hun appartement is heel mooi gelegen, heel rustig en toch centraal in de stad.
Nadien zijn schoonbroer en partner, die ook mee waren op bezoek, bij ons mee gekomen. Gevolgd door zijn zoon en zijn lief en dochter.
’s Avonds zijn we relatief vroeg ons bedje ingedoken.

Vanmorgen vroeg wakker, en na het ontbijt m’n wekelijkse zwemuurtje gehouden, gevolgd door een bezoekje aan m’n moeder.
Daarna zijn we met onze vrienden gaan eten, in restaurant “Jardin de Provence“. Het was al een tijdje geleden dat we nog in deze zaak zijn gaan eten, en ook nu weer hebben we erg genoten van ons menu.
Na het eten hebben we met onze vrienden een partijtje gekaart, en kwamen zoonlief en zijn lief ons vervoegen. Intussen zijn onze vrienden vertrokken en is er op tv voetbal. Rustig het weekend laten uitdoven…

Groetjes,

Billy

19 gedachtes over “Weekendverslag 5 & 6 februari

  1. Nu, wel jammer dat de marktlui niet op kwamen dagen nét als jij een keer de markt bezocht, maar wel begrijpelijk. Ook hier woedt een storm van hier tot Tokio :-s
    Maar het ziet er allemaal lekker uit daar in de Jardin de Provence.
    Dat Valentijnmenu lijkt me wel wat 😉

  2. En zo is alles weer fijn verlopen , op voetbalgebied is Ollie een heel tevreden man , de wraak op Torres is geschiedt ! LFC won met 0-1 op Chelsea ! Prettige werkweek Billy !

  3. Moet jij niet vreselijk omschakelen naar een dagdienst Billy? Als je zoals jij al zolang in de nacht zit, lijkt mij een dagdienst dubbel zwaar.
    Jullie hebben weer een gezellig weekend achter de rug, hoe is het met je moeder?

  4. Nou een lekker rustig weekend is ook wel een keer prettig wellicht, je hebt nog heel wat leuke dingen gedaan.
    Dat nieuws van Gary Moore is nog heel vers, ik las het net pas in de nieuwsberichten overal. Heel jammer, hij was pas 58 als ik me niet vergis.

    groetjes Patries

  5. mijn weekend zag er heel anders uit, ik ben gaan werken van half 7 tot 15u en dan thuis nog mijn werkjes doen en voor eten zorgen.
    Nog een paar dagen en ik ben weer een weekje thuis, dat is pas genieten!

dit vind jij er van...

