Volbeat – Heaven nor Hell

Het voordeel van in de dagploeg te werken, is dat je weekend veel vroeger begint dan wanneer je de nacht werkt. Zo was ik vandaag om iets na 15u30 al thuis, en kon mijn weekend al beginnen. Na het douchen enkele boodschappen gedaan, want onze drankvoorraad moest dringend aangevuld worden. Niet dat er komend weekend bezoek verwacht wordt, want eigenlijk lijken we op een heel rustig weekend af te stevenen. Enkel morgenavond het personeelsfeest van mijn werk, waarvoor er 800 personen zijn ingeschreven. Verder niks op het programma.

Al enkele weken hoor ik regelmatig dit liedje op mijn favoriete radio.
Volbeat is een Deense heavy metalgroep die een 10-tal jaar geleden gevormd werd. Hun muziek is een mengeling van rock, metal en rockabilly. Maar wat mij in dit nummer vooral aanspreekt, is de bluesy aandoende harmonica. En aangezien harmonicablues mijn voorkeur uitdraagt, was ik onmiddellijk “verkocht” toen ik dit liedje voor het eerst hoorde.

Aan iedereen een leuk weekend gewenst!

Liefs,

Billy

 

20 gedachtes over “Volbeat – Heaven nor Hell

  1. Tja Billy het een heeft zijn voordelen en nadelen in”shiften” uw radio zender kent ollie niet ! via internet ? Ollie is eigenlijk een fervent radio een luisteraar ! Maar tips zijn altijd welkom !
    Hoe is’t met vrouwke ?

    En inderdaad jongen “Nothing else matters ” is ook Ollie’s max niet in zijn gewone leven ! Maar dit lied paste juist bij het blog!

    Wel Billy , Ollie zal op zijn blog een song zetten dat hij graag hoort ! don’t run away !

    Prettig weekeinde en de lente nadert , maar voordien altijd welkom!

    • Ollie toch, Studio Brussel niet kennen man??? Daar geloof ik nu ’s niks van.
      Het ziet er niet naar uit dat er beterschap in zicht is met die ingreep van deze week. Wellicht wordt het een volgende operatie.
      En ik loop niet weg hoor!

      😉

  2. Ik moest een paar keer doorklikken voordat ik het kon beluisteren (pop-up toestaan en vervolgens via youtube). Maar het klinkt inderdaad wel lekker dit numer!
    Veel plezier op je ‘feestje’ en fijn weekend Billy!

  3. Dag BIlly
    Rugperikelen zijn aan de orde van de dag. Op school zitten er al drie thuis met rugklachten, één is al geopereerd, maar de genezing gaat uiterst langzaam.
    Een tweede heeft nu nog een maand verlenging gekregen en een andere is ook al thuis sedert januari. Ik hoop dat ik daar nog van gespaard kan blijven,want snel genezen doet het niet.
    Ik hoop dat alles beter gaat met uw vrouw, verzorg haar maar goed
    nog een heel fijne week
    groetjes

  4. Oh Billy ; Ollie dacht dat Volbeat ook de naam van de radio was ! Natuurlijk kent Ollie STUBRU ; maar Ollie houdt het bij radio 1.

    hahaha had streepje onder radio niet opgemerkt ; weer een blunder van…

  5. Hallo … alweer t’een en ander gemist .. zag ik dat het met je vrouwtjes rug weer is mis ? Hmmm .. hier begin ik er ook last v te krijgen .. Kan’t geloven dat een vervroegd wk is welgekomen … hoop dat jullie samen van de rust hebben genoten en dat het feestje dik inorde was … ? Het liedje zal ik via youtube moeten luisterne , want als ik er op klik komt er niets uit … laat nog weten wat ik er van vond … STUDIO brussel ken ik trouwens heel goed , mijn ex-vriend luisterde er altijd naar toe … tot mijn mindere genoegen hihi … groetjessss x

  6. Dat is vr mij totaal geen metal , in is het dit wel 🙂 dan heb ik er in ieder geval v genoten en is men muzikale kennis weer wat vergroot ! dank daarvoor en veeeeeeeeeel sterkte vr het vrouwtje hoor x

dit vind jij er van...

