Madness – Night boat to Cairo

Madness, ik hoorde ze gisteren op de radio, en ik kreeg onmiddellijk weer zo’n brede grijns op het gezicht.
Die prettig gestoorde band slaagt daar trouwens altijd in.
In de jaren 80 maakten zij de ene hit na de andere, een mix van pop, ska en een grote dosis humor. Heerlijk om naar te luisteren, vooral als je behoefte hebt aan een opkikker.
Als er 1 band is waar ik met veel plezier had willen deel uit maken, dan was het deze wel!

Groetjes,

Billy

14 gedachtes over “Madness – Night boat to Cairo

  1. Jaaaaaaaaaaaa! Herinneringen komen boven … die speciale combinatie van springen en dansen. Billy, jij had volgens mij ook goed in deze groep gepast. Eindelijk een muzieknummer waar wij het over eens zijn 😉

  2. Prettig gestoord clipje !
    Zie je jezelf al functioneren in die clip?
    Welk muziekinstrument zou jij voor je rekening nemen?
    Slaap ze, Billy!

  3. en ik maar peizen toen ik de titel las , dat er een cruise werd georganiseerd whahahaaa .. je merkt … niet van deze tijd ; -) maar ik ken ze wel van horen spelen vanzelfsprekend x

dit vind jij er van...

