Opleiding

Sinds gisteren ben ik op mijn werk aan een opleiding van 4 weken begonnen. Dit in dagploegregime.

De opleiding heeft als doel het kunnen opstarten van een extrusielijn (=extruderen). Het klinkt eenvoudig, maar dat is het absoluut niet. Om te beginnen zijn er verschillende types extruders. Elke extruder is geschikt voor een aantal profielvormen. Elke profielvorm heeft zo zijn aandachtspunten en moeilijkheden. Komt daarbij nog dat er ook met verschillende grondstoffen en kleuren gewerkt wordt.

Als ploegverantwoordelijke heb ik natuurlijk wel een brede theoretische kennis, maar het praktische werd mij nooit aangeleerd. En daar wil men met deze opleiding iets aan verhelpen.

Ik vind het wel heel aangenaam, ik leer de praktische knepen van het vak, en ik hoef me verder van de rest niks aan te trekken. Geen zorgen om personeel, geen gezaag aan het hoofd… Hopelijk leidt dit dan ook naar nog meer plezier in het werk…

Groetjes!

Billy

12 gedachtes over “Opleiding

  1. Daar ben ik ook weer eens, ik wens je veel succes met deze cursus.
    Dan bedank ik je voor de filmtip, ik ben ‘m inmiddels aan het downloaden 😉
    en ik wens je een goed jaar toe want volgens mij had ik dat ook nog niet gedaan…
    ik ben de hele week ziek geweest dus geen bijzonder nieuws verder van mijn kant,
    groetjes Patries

  2. Veel succes ermee, maar vooral ook veel plezier! Dat de baas in je wil investeren is alvast een goed teken lijkt me zo.
    Gaat vast allemaal goed komen.
    Groetjes,
    Meiske

dit vind jij er van...

