Arme web-log.nl – loggers…

zijn de meeste web-log.nl-loggers amper bekomen van de recentste wijzigingen die web-log.nl ons door het strot ramde, en ook velen deed uitwijken naar andere logbronnen, komt web-log.nl alweer aandraven met een hoogst noodzakelijke wijziging voor de komende maanden. Lees er hier meer over.

Ik vrees dat alweer een pak loggers zal afhaken en verhuizen!

Ik zit hier nog niet zo heel lang bij wordpress, maar ik kan het nu al van harte aanbevelen!

Groetjes!

Billy

22 gedachtes over “Arme web-log.nl – loggers…

  1. Nou zeg, ze gaan weer lekker daar bij ‘web-log.nl’, ik ben blij dat ik er weg ben. ‘Bloggen.be’ bevalt mij tot nu toe ook goed en anders kom ik nog wel deze kant uit Billy.
    Gr. J@n.

  2. Uh ja, ineens een hoop ‘blogtoys’ pleitte, die ik nog wel toe zou kunnen voegen maar voor geen meter zichtbaar worden, maar ik weet ook niet hoe ze weg te halen nog, later maar even…

    XXX

  3. Nou…ben ik dan de enige die dan wel positief kan zijn over web-log???? Pfff….ik ben al heel lang bij Web-log, en ondanks de vele veranderingen heb ik er zelf amper tot nooit last van gehad! Daarnaast als er iets is staat er altijd een team van vrijwillige moderators klaar en die hebben mij tot op heden altijd prima geholpen! Nee…ik ben het er niet mee eens dat Web-log zo slecht zou zijn…..jammer dat er zo over gedacht wordt. Weglopen dat is makkelijk….ik loop niet zo snel weg, ik zie alles graag onder ogen en ik doe er wat mee!!!

    • dat siert je, Inge! En ik heb het ook héél lang volgehouden, en alle wijzigingen een kans gegeven. En de kinderziekten ook aanvaard. Maar ik wou het gewoon ook eens elders proberen, en wordpress heeft me kunnen overtuigen gewoon…

  4. k’heb ook ooit bij wordpress gezeten , maar ik prefeerde nog steeds om creatieve reden en gemakkelijkheidsgraat men puntje en dan al zeker om muziek te plaatsen … mss ooit , who knows

  5. Ik ga het allemaal eens rustig afwachten. Als het me na de nieuwe wijzigingen niet aanstaat kan ik alsnog overstappen. Het ziet er hier trouwens ook wel goed uit.

  6. Ik leef nog altijd na het gedoe uit 2010. Heb toen ook niet zoveel problemen ondervonden, behalve dat enkele dagen de snelheid eruit lag.
    We zien wel weer wat 2011 brengt qua vernieuwing. Hopelijk valt het allemaal wat mee!

  7. Exporteren en verhuizen is mijn advies. Ik ben daar ooit begonnen met bloggen, maar nadat de commercie toesloeg werd het een drama. (en duur als je iets wilde) En nu lijkt het een zinkend schip. Lang leve WordPress, alhoewel ik pas een korte mini enquete invulde waar mij de vraag gesteld werd of ik ook wilde betalen voor mijn blog……duh…nee dus. Dan neem ik wel weer een eigen domein!

  8. Nou ja, web-log belooft nieuwe techniek, snellere weblogs, betere vindbaarheid en een berg aan nieuwe mogelijkheden … wat wil je nog meer? We zien wel, eerst het 1e halfjaar maar even afwachten. Wie weet stop ik wel helemaal met bloggen. Tenzij iemand mij kan overhalen om er vooral mee door te gaan 😉

dit vind jij er van...

