Weekendverslag 31/12 – 02/01

Het overgangsweekend is goed verlopen.

Vrijdag een rustige avond gehad. Genoten van lekkere hapjes, drankjes en een smakelijk menu waarin reegebraad de hoofdschotel vormde. Middernacht dan na de wederzijdse gelukwensen naar buiten om naar het vuurwerk te kijken, dat toch alweer voor enkele slachtoffers heeft gezorgd her en der. Misschien verbieden ze maar beter die hele handel…
Na enkele doorzakkertjes zijn we rond 2u45 in ons bed beland.

Zaterdag na het ontbijt eerst mijn moeder gaan bezoeken, waar we samen een fles Cava hebben gekraakt op het nieuwe jaar.
’s Middags mochten we bij dochterlief aanschuiven om de overschot van hun oudejaarsmaaltijd op te eten.
In de namiddag dan naar mijn schoonmoeder, waar we na de koffie met taart met de mannen een tijdje gekaart hebben. ’s Avonds dan was er een uitgebreide kaasschotel, waarvan iedereen volop kon genieten. Uiteraard met een lekker wijntje erbij!

Gisteren ben ik ’s morgens naar het zwembad getrokken voor mijn gebruikelijke zwemuurtje, en daarna werden we in het plaatselijke ontmoetingscentrum verwacht voor de nieuwjaarsreceptie van de stad. Een mooi initiatief, waar dan ook heel wat inwoners op afkomen. De ideale gelegenheid om de vele kennissen en vrienden geluk te wensen voor het nieuwe jaar. Na de receptie hadden we met onze vrienden afgesproken om samen frietjes met biefstuk te eten bij één van ons. Waar we na het eten ook een tijdje zijn blijven plakken…

Vandaag wordt het wellicht heel wat rustiger, en morgen wacht mij de eerste werkdag van 2011…

Groetjes!

Billy

16 gedachtes over “Weekendverslag 31/12 – 02/01

  1. Je hebt de feestdagen dus weer heelhuids overleefd Billy, gelukkig maar.
    Nog bedankt voor het mooie plaatje en ook de beste wensen voor jullie in 2011.
    Gr. J@n.

  2. Het vuurwerk ging hier grotendeels verloren omdat het zo mistig was, ook zonde van al het geld.Verder zijn we weer vol goede moed aan het nieuwe jaar begonnen waarbij ik daarstraks al onderuit ging bij het boodschappen doen, maar alles is nog heel dus mijn eerste geluk bij een ongeluk heb ik al gehad.
    Groetjes.

  3. Natuurlijk als eerst alle goeds voor 2011 Billy!
    Zo te horen ben je het eerste weekend van het nieuwe jaar goed doorgekomen.
    Prima idee zo’n nieuwjaarsreceptie, geen idee eigenlijk of ze hier zo iets ook organiseren, ik zal er eens op gaan letten.
    groetjes,
    Elmar

  4. Klinkt super hoor!
    Wat leuk zo’n initiatief voor jullie buurt/stad om een nieuwjaarsreceptie te houden! Fijn dat je een paar lekkere dagen achter de rug hebt; nu bijna weer werken…ik hoop dat je ondanks het wegvallen van je collega goed ingewerkt zal worden en het met veel plezier kunt gaan blijven doen joh!
    Een fijne avond Billy,
    ~Bettje~

  5. Hihi Belgen zijn toch goed in blijven plakken he billy !!?? Ben wel benieuwd naar dat reegebraad , ken ik niet .. waarschijnlijk wel wat duurder en niet altijd te verkrijgen .. klinkt alleszins lekker .. Nog niets gehoord ivm ongevallen , maar idd als het slachtoffers brengt zouden ze het beter afschaffen … Hopelijk bracht je de eerste werkdagen voldoende uitgerust door , want ook bij jouw was er veeeeeeeeeeeeeeel beweging 🙂 Groetjes x

  6. Dat was een mooie begin dus, hier heel wat heftiger, al had jij dat al voor nieuwjaar natuurlijk. Zo zie je maar, nieuwjaar op de kalender is slechts een symboliek, eigenlijk gaat het leven gewoon door 😉

    XXX

  7. dag Billy
    mijn beste wensen voor het nieuwe jaar
    en veel geluk in alles wat je onderneemt dit jaar.
    De dagen zijn achter de rug, net als de vakantie die bij ons op het einde loopt, maar ik verlang al om terug aan de slag te gaan
    Maandag terug naar het vredegerecht, we wachten af vol spanning
    groetjes

dit vind jij er van...

