Aftellen naar 2011

Zo, 2010 zit er bijna op.

Vanavond worden we bij vrienden van ons verwacht waarmee we al jaren de jaarwisseling mee vieren. Gewoon rustig genieten van gastronomische geneugten en lekkere wijntjes. En om middernacht een flesje champagne kraken, en het vuurwerk bewonderen dat al die gekke lui in de buurt afsteken.

Op de valreep kreeg ik nog slecht nieuws te verwerken. Woensdag is nl. alweer een collega van mij plots overleden. Hij zou mij vanaf volgende dinsdag opleiden in het opstarten van machines. Zelfde ouderdom als ik, gehuwd en vader van 2 zonen. Zijn technische kennis zal hij dus niet meer kunnen overdragen aan mij… En het bezorgt me nog een domper op mijn professionele toekomst, die ik sowieso al niet rooskleurig inzie voor 2011. Hopen maar dat ik me daarin vergis.

Vanaf hier wil ik jullie allen een fijn jaareinde toewensen, en alvast een fijn, gelukkig en vooral gezond 2011!!!

Liefs,

Billy

22 gedachtes over “Aftellen naar 2011

  1. We komen op z’n tijd allemaal aan de beurt Billy en voor ons is het dus nog niet zover, maar tot het zover is zit er niks anders op dan te genieten zoveel je kunt. En het komende jaar zal weer hoogte en dieptepunten brengen, zo is het leven.
    Gr. j@n.

  2. Jammer voor je collega. Da’s inderdaad een domper.
    Zie de toekomst niet te zwart in.
    Wie weet wat voor goeds deze je toch zal bezorgen ondanks alle narigheid in het verleden.
    Feest ze en een voorspoedig 2011.

  3. Jee, van dezelfde leeftijd als jij … laat een vrouw en 2 zonen achter … hóe slecht kan 2011 voor hen beginnen zeg, een drama. Zo zie je maar Billy, dat gezondheid het aller-aller-belangrijkste is. Geniet volop van gezin, familie en vrienden, enjoy 2011!

  4. Ik vond een sterretje voor de deur. ’t Had een glinsterend gele kleur. Ik nam het voorzichtig op en zei: dit jaar krijg jij dit sterretje van mij. Ik wens je een jaar vol vreugde en zonneschijn, een jaar waarin verdriet en zorgen twee vreemden zijn, een jaar waarin vrienden komen en gaan en waarin geen plaats is voor een traan. Prettige feestdagen!

  5. Dat is nummer 4 die ik lees of mee maak die ertussen uit knijpt op het nippertje voor 2011 :S Dat is wel hoog dit jaar! Sterkte ermee en toch ook!

    Ik wens jou en de jouwen een fijn nieuwjaar toe, dat 2011 al jouw wensen en dromen uit mag laten komen, maar…. Be carefull what you wish for! IT MIGHT COME TRUE!

    XXX

  6. O jee Billy, dat is geen goed nieuws van je collega! De film ga ik zeker kijken. Ik wens jou en je familie een gezond en liefdevol 2011.( want daar draait het uiteindelijk om) En hoop daarbij dat het allemaal goed mag blijven gaan op je werk! x

  7. Hallo billy …
    Allereerst wens ik je dus een GELUKKIG nieuwjaar toe , waarbij op professioneel vlak alles je komt toe , wat je komt toe … k’sluit me aan bij John … en je kan het ook andersom zien … JOUW tijd is het nog niet … dus je hebt in wezen nog alle mogelijk wegen … maar ik begrijp dat dergelijke zaken dubbel hard aankomen … Jouw kennende zal je hier zeker wel een weg in weten .. mss relax en zoals je staat in eht leven … het genieten niet verlerende , vertrouwen dat … oplossing zijn ..
    Hoop dat je het had fijn , gisteren ?

    Drie dikke bezen Xxx en nog een mooie dag verder ,

    liefs

  8. Ik wens je voor 2011 al het beste dat ik je maar kan wensen.
    Wat erg van die collega om op zo’n jonge leeftijd afscheid
    van het leven te moeten nemen. Voor jou helemaal naar
    omdat hij je zou opleiden. Sterkte voor het komende jaar
    want ik begrijp dat er nogal wat te veranderen staat in het
    bedrijf waar je werkt.
    Groetjes
    Mara

  9. vreselijk van die collega zeg,véél te jong natuurlijk;(
    Ik hoop en duim voor je dat het een goed jaar voor je mag worden,in goede gezondheid,liefde en wat werk betreft.
    liefs van mij…;)

dit vind jij er van...

