Ingewisseld

Voor onze “dubbele” kerstgeschenken werd intussen al een oplossing gevonden.

Gisteren heb ik mijn gsm op overschot ingewisseld bij Media Markt. En ik vond het geeneens een slechte deal… 😉

Dit heb ik gekozen (om een nummer te beluisteren gewoon klikken op de afbeelding):

 

U2
de dvd van de 360°-Tour van U2

 

Arcade Fire
cd “The Suburbs” van Arcade Fire

 

 

Air Traffic
cd "Fractured Life" van Air Traffic

Muzikale groetjes!

Billy

14 gedachtes over “Ingewisseld

  1. Ha die Billy, niet verkeerd die ruil!
    Vooral Air Traffic -No More Running Away- vind ik errrug lekker klinken! (U2 vind ik sowieso erg goed, zoals je weet, daar kun je eigenlijk nooit een buil aan vallen…hun mooiste op deze cd vind ik ‘Stuck in the Moment’ you can’t get out of it.)
    Thanks for sharing and enjoy the music/muziekskes Billy!-X-

  2. hallo de Billy
    je doet mij watertanden bij het zien van de dvd van U2. Ik heb dat optreden gezien, life, en ben er nog helemaal weg van.
    Ik heb kadobonnen gehad, kan ik lekker zelf kiezen wat ik wil.
    Ja, als je alles dubbel krijgt dan is dat minder leuk zeg.
    Mijn advocaat zegt dat ik mij niets hoeft aan te trekken van al de zever van advocaat ex, en dat die gaat betalen, we duimen ervoor
    nog een heel fijne week
    groetjes

  3. @Billy: wow wat een recensies krijgt de cd van Air Traffic!…ik ga ‘m zeker nog wat muziekskes op Youtube beluisteren en vast en zeker (zeker en vast ;-)) aanschaffen; heb nog bonnen!

  4. U2 is en blijft altijd goed! Air Traffic ken(de) ik nog niet, maar klinkt ook super.

    (OT: geen idee waarom op mijn site gegevens niet bewaard blijven, ik moest je reactie wel nog goekeuren, misschien zijn je gegevens nu wel opgeslagen?)

dit vind jij er van...

