Wedstrijd

“Het Nieuwsblad lanceert de ‘Quiz van het jaar’ en daagt je uit mee te doen. Maak mee de reis door de 365 dagen en vragen van 2010.

Los vandaag de 31 vragen van januari op en wie weet wordt u onze ‘Quizzer van de Dag‘ en gaat u lopen met één van onze fantastische prijzen: skireizen, kledingwaardebonnen Patio Fashion (€500), Rodania-horloges, Bridgestone-Trolleys, Karcher-hogedrukreinigers, flessen wijn…

Speel elke dag opnieuw mee
Indien u over alle 12 quizzen minstens de helft van de punten scoort maakt u kans op onze hoofdprijs: een Hyundai ix20!”

 

In deze eerste vragenronde haalde ik 25/31, toch geen slechte score dacht ik…

Op naar de volgende!

Groetjes!

Billy

7 gedachtes over “Wedstrijd

  1. dag Billy
    je hebt blijkbaar ook het plaagske gehad, zo te lezen. In sommige klassen heeft de helft van de kleuters het gehad. Gelukkig gaat het snel voorbij.
    En lekker gegeten zo te lezen.
    Ik zal dan eens die quiz doen als ik wat tijd heb. Het is druk op school, door het overlijden van een moeder van 2 collega’s, en ik moet weeral inspringen, maar voor zoiets doe je het graag.
    Nog een heel fijne week
    groetjes

dit vind jij er van...

