Laatste werkweek

mijn laatste werkweek van het jaar is in mineur gestart.

Na ons mooie weekendje zijn we alle 4 ziek geweest. De nacht van zondag op maandag was vrouwlief de hele nacht ziek. Heeft de hele nacht moeten braken, en ze had ook een abonnement op het toilet. Ook dochter en schoonzoon waren maandag misselijk. Ik voelde me maandag prima….tot na het avondeten. Was me dan duidelijk niet bevallen, en ben dan ook de hele nacht misselijk geweest. Toch heb ik de hele nacht gewerkt, misschien niet zo’n goed idee. Gisteren was ik nog steeds abominabel, en ben dan ook naar de huisarts geweest. Die heeft ook een cardiogram afgenomen omdat ik af en toe steken in de borststreek had. Maar m’n hart blijkt in prima conditie. Ik kreeg een briefje om 2 dagen thuis te blijven, maar ben toch gaan werken. Toch bleek de buikpijn niet te harden en ben ik rond 23u naar huis teruggekeerd. Na een lange nacht, en het nemen van de voorgeschreven medicatie lijk ik nu weer beter. Maar goed ook, want zo aangenaam was het niet.

Nu nog 2 nachtjes werken. Omdat mijn rechterhand in brugpensioen gaat, gaan wij vrijdag samen met de directie eten. Dat is een traditie op het werk. Na het etentje volgt dan in de late namiddag nog een receptie voor alle collega’s, en gaan wij het geschenk overhandigen dat we hebben uitgelegd. Na de receptie en het afscheid nemen van mijn collega-vriend, ben ik dus al in kerstverlof. Ik kijk er al naar uit!

Groetjes!

Billy

♥

16 gedachtes over “Laatste werkweek

  1. Dat was dus duidelijk minder Billy.
    Dan hebben jullie toch kennelijk iets verkeerds gegeten en bij de sterkste komt dat als laatste tevoorschijn. Zoiets kan behoorlijk heftig zijn, weet ik uit eigen ervaring, maar gelukkig gaat het gezin toch weer gezond richting Kerst en Nieuwjaar.
    Veel plezier bij het etentje.
    Gr. J@n.

  2. Ach arme jullie! En jij, eigenwijs je had lekker in je bedje moeten liggen en uitzieken! *geeft Billy een draai om z’n oren* ;-))
    Nou fijn dat je nog maar even moet werken, lekker genieten van je vrije dagen dan!
    Doe het rustig aan, zover dat gaat, sterkte en liefs Bettje

  3. t’Is hier supermooi veranderd !!!! Duidelijk allemaal goed vna gehad .. ik wens je een prachtige , warme , gezellige kerst en nieuwjaars verlof toe ! XXX groetjes

  4. Hebben jullie wat verkeerd gegeten of gedronken tijdens jullie w-endje?
    Steken op de borst kan ook van je maag of middenrif komen. Spanning en dergelijk blabla. 😀 Dat zei je dokter ook vast al

  5. Dit klinkt als een gezamelijk verkeerd iets gegeten en gedronken verhaal, bijzonder dus. Gelukkig zijn jullie allemaal weer op orde?

    Geniet van je verlof en het etentje en alles wat erbij hoort 😀

    XXX

  6. Zo…dat ging niet best daar bij jullie…één of ander bacterie/virus opgelopen? Hopelijk gaat het nu aan de betere hand? Ik kan me heel geod voorstellen dat je naar je vakantie uitkijkt….de laatste loodjes!!

  7. Hoi Billy,
    heb nog even je vorige log bekeken ook, ziet er geweldig uit, ik geloof dat jullie genoten hebben!
    Jammer dat iedereen ziek werd nadien, dit heerst bij ons in de buurt ook al een tijd….maar gelukkig nog niet hier.
    Ik wens je alvast een fijn verlof toe en prettig feestdagen!
    groetjes Patries

  8. Pfff, ik heb hetzelfde abonnement gehad met emmer en toilet… Vreselijk ziek geweest!! Het gat hier nu wat beter. Moet nog wel uitkijken wat ik eet hoor en me niet te druk maken… Nu lekker VAKANTIE!!

  9. Ha Billy, ik hoop dat iedereen thuis weer opgeknapt is. En dat het etentje met collega’s gezellig en lekker was. Nu genieten van de winterpracht. Daar heb je nu alle tijd voor. Fijne kerstvakantie!

dit vind jij er van...

