Weekendje weg

Vanavond is het al m’n laatste werknachtje.

Morgenmiddag, na m’n noodzakelijke uurtjes slaap, vertrekken we met dochter en schoonzoon richting Voeren. Voor een weekendje weg in Gasthof Blanckthys.
Een groot deel van dit weekendje wordt gesponsord door een kadobon die ik won door aan een wedstrijd deel te nemen. Het betreft een streekproducten-arrangement, en je kan er donder op zeggen dat wij heel wat zullen proeven…En daarnaast ook mooie wandelingen maken en op zaterdagavond een bezoekje brengen aan de kerstmarkt in Maastricht.

Ik wens jullie in elk geval al een mooi weekend toe!

Groetjes,

Billy

15 thoughts on “Weekendje weg

  1. Hey Billy! Je bent verhuisd en ondertussen ook nog jarig geweest! Geleficiteerd nog met je verjaardag én je nieuwe blogomgeving! Je hebt gelijk dat je bent overgestapt naar een andere blogsite, web-log maakt het er niet aantrekkelijker of eenvoudiger op. ‘k Zou het zelf ook willen, maar ik heb nog niet de drive om door te pakken. Ik modder nog ff door haha! Voor het komende weekend veel plezier gewenst in de mooie Voerstreek!

  2. hi Billy
    dat is nou echt eens een geschenk die op uw lijf is geschreven.
    Ik hoop dat het goed is meegevallen.
    Gelukkig is de grote koude weg, maar ik mis de sneeuw wel.
    Wens je nog een heel fijne week toe
    groetjes

dit vind jij er van...

