Weekendverslag 4 & 5 december

Afgelopen weekend was werkelijk één van de rustigste weekendjes die we ooit beleefden.

Op zaterdagnamiddag hadden we eigenlijk een wandeling gepland met vrienden van ons. Maar door de aanhoudende sneeuw, en slechte vooruitzichten, hebben we wijselijk besloten om die wandeling uit te stellen. Die loopt nl. voor een groot deel door natuurgebied, en hield teveel risico in op uitglijden, wat voor vrouwlief (met haar rugperikelen) onverstandig zou zijn.
We zijn toen te voet naar onze beste vrienden getrokken, en hebben er weer een leuk kaartnamiddagje van gemaakt. ’s Avonds dan lekker thuis.

Zondagmorgen ben ik nog ’s gaan zwemmen, en nadien wat “nagepraat” met de vaste bende zwemmers.
Bij mijn thuiskomst bleken onze vrienden op bezoek, en heb ik nog een aperitiefje meegedronken. ’s Middags samen met zoon en lief rosbief gegeten. Het geplande voetbal was ook al uitgesteld, zodat we ruimschoots de tijd hadden voor een bezoekje aan m’n moeder. Daarna trokken we weer richting huis, waar we dan ’s avonds naar het voetbal keken met dochter en schoonzoon. En daarna nog een rustig tv-avondje beleefden…

Groetjes!

Billy

20 gedachtes over “Weekendverslag 4 & 5 december

  1. Ook rustige weekenden kunnen wel eens lekker zijn. Tegenwoordig zijn mijn doordeweekse dagen nogal gevuld (naar mijn mogelijkheden dan he) en dan vind ik het wel lekker om het weekend even bij te tanken door veel rust te nemen.

  2. Rustig noemt hij dat dan, nou ja, ik weet dat je morgen vanzelf de drukte krijgt 😛 whahaha

    Dank je wel lieverd, voor elk jaar weer die persoonlijke kaart die jij mij stuurt 😉

    XXX

  3. Het is mij helemaal duidelijk WAAROM JIJ HET RUSTIG AAN HEBT GEDAAN afgelopen weekend. Vandaag, 7 december 2010, ben je weer een jaartje ouder geworden en ga je op naar de Abraham. Lieve Hugo van harte gefeliciteerd met je 49e verjaardag en nog heel veel jaren in goede gezondheid samen met je vrouwtje en je weblog vrienden toegewenst. Omdat ik nu vakantie heb, kan ik op jouw geboortedag een paar extra glazen rode wijn op JOUW gezondheid drinken. Maak er een fijne dag van.
    Verjaardagskus van mij.
    Liefs en groetjes
    Mara

  4. Ik vind rustige w-enden wel oke 😀 Maar jij hebt het normaal altijd erg druk weet ik.
    Ik wil je gelijk even van harte feliciteren. Dat er nog vele jaren bij mogen komen!

dit vind jij er van...

