Hema producten

Op het net zijn vaak hele mooie reclamefilmpjes te vinden. Bij Hema hebben ze dit zelfs niet nodig, maar beschikken die lui over hele goeie IT-mensen. Die op hun site een prachtig staaltje van hun kunde afleverden.

Klik op de afbeelding en blijf gewoon kijken

Groetjes,

Billy

NB. Dit is het eerste échte officiële logje van mijn wordpress blog. Ik heet jullie van harte welkom!!!

18 gedachtes over “Hema producten

  1. wordpress spreekt mij ook erg aan.
    Die site van hema is echt knap, is veel werk in gekropen. Als webdesigner in wording heb ik toch wel respect voor wie deze site heeft gemaakt 🙂

  2. Schitterende site Billy. M’n complimenten. Op de dag dat wij elkaar 41 kennen, start jij met een nieuwe weblog bij WordPress. Heb je er lang over gedaan om het zo voor elkaar te krijgen en kostte het veel tijd om je oude logs te integreren? Ik verneem het graag van je. Tot slot waar kan ik je links vinden? Mail me maar even persoonlijk als je wilt. Bij voorbaat dank.
    Allemaal vragen die jij alleen kan beantwoorden.
    Groetjes
    Mara

  3. Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe weblog. Ziet er keurig uit. Persoonlijk ben ik er ook blij om dat ik nu weer gewoon bij je kan reageren. Want bij Weblog.nl kon ik de laatste weken wel bij je lezen, maar niet reageren. Zo heel af en toe lukte dat wel, maar meestal liep de boel juist vast. Zoals je weet blog ik tegenwoordig bij “de Belg” en dat bevalt me prima. Natuurlijk zijn er daar ook wel wat haken en ogen, maar juist de duidelijkheid en eenvoud spreekt me er erg aan. Wat je HEMA-logje betreft, dat ziet er erg leuk uit inderdaad.

  4. Ha Billy, ik ontdek nu je nieuwe site. Ik kreeg helemaal geen feeds meer de laatste tijd natuurlijk. Maar dit is de reden. Ik ga snel de link van bluesbrother veranderen. Het ziet er allemaal erg mooi uit. Mijn complimenten!
    Ik schrok me wezenloos van die Hemareclame. Maar hij is zeker doeltreffend!

dit vind jij er van...

